Vraag

Factuur raadplegen

  • 13 February 2022
  • 12 reacties
  • 4433 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik kan mijn facturen op geen enkele manier nog raadplegen.

Klik ik op “je factuur en verbruik” dan krijg ik de pagina over producten.

En nu?


12 reacties

probeer eens of Dit misschien helpt :

De betaler van de factuur krijgt de gespreksdetails niet te zien.
Als u het wenst, kunt u ze echter zichtbaar maken door met de gsm in kwestie gratis ‘TONEN’ te sms’en naar 8787.

Kan de betaler de details van uw verbruik zien en wenst u ze te verbergen? Sms dan gratis ‘VERBERGEN’ naar 8787 met de gsm in kwestie.

&

Als je niet betaald hebt tegen de vervaldatum, dan stuurt Proximus je een of meerdere herinneringen. 

  1. Je ontvangt een of meerdere sms’en of e-mails. Dat betekent dat je niet of niet correct betaald hebt, of, in geval van domiciliëring, stond er te weinig geld op je rekening.
  2. Betaal je niet, ondanks de gratis sms'en en e-mails? Dan sturen we je een aanmaning per brief, met bijbehorende administratieve kosten.
  3. Betaal je nog niet na deze aanmaningen, kan je telefoon, tv en internet tijdelijk geschorst worden of, na een ingebrekestelling, zelfs definitief afgesloten worden.

is nu in orde bedankt, ik heb gebeld :)

Reputatie 4
Badge +1

Die link werkt wel, en nu zie ik ook in het menu Overzicht-facturen ed. Raar

Ik kan mijn facturen niet zien alles van hierboven gerobeerd, de fout zou bij Proximus liggen en niet bij mij ?!

Als dit niet tijdig opgelost wordt wens ik geen verwijlintresten te betalen!!!

ben nieuwe klant, begint fantastisch...

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad

Status

Er loopt iets fout. Bij ons, niet bij jou! We werken er aan. Tot zo.

 

Ter info:

Onbetaalde factuur | BIPT

Als u uw factuur niet heeft betaald, moet de operator u verwittigen vooraleer de diensten stop te zetten. 

De eerste schriftelijke herinnering is gratis. De kosten voor de daaropvolgende schriftelijke herinneringen mogen niet hoger liggen dan 10 euro.

Let op: een herinneringsSMS, die een operator u zou sturen, kan ook gelden als een schriftelijke herinnering.

Ik moet toch eerst mijn factuur ontvangen hebben eer ik een herinnering kan krijgen? maar ik mag ze niet eens zien…

 

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad (blijkbaar tijdelijk probleem dat opgelost werd zonder enige verdere actie van de gebruiker(s))

kan je ze niet raadplegen via Facturen | Proximus

 

Via MyProximus-app, -web of via e-mail?

Je kunt je documenten altijd digitaal terugvinden, zelfs als je ze per post ontvangt.

  • Via de MyProximus-app: bekijk je facturen en de meeste verbruiksdetails.
  • Via de MyProximus-website: bekijk je facturen en alle verbruiksdetails.
  • Via de e-mail of sms waarmee Proximus een nieuwe factuur aankondigt: bekijk je facturen. Om je verbruiksdetails te zien, heb je een MyProximus-account nodig.

Via MyProximus-app

Via MyProximus-web

Via e-mail/sms

Bron: Een vraag over je factuur, aanrekening of betaling? | Proximus

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt Martin, maar niets van het opgesomde werkt.

In My Proximus zie ik zelfs nergens een link naar facturen, behalve beneden “je factuur en verbruik” maar dan krijg ik de pagina met producten.

O ja dit nog, de link Facturen/Proximus, ik krijg dan: Pagina bestaat niet.

Dit is de link naar je facturen → Link naar je Facturen van Proximus

Als dit ook niet lukt dan best afwachten tot Proximus forummedewerkers morgen langskomen.

vul je klantnummer , telefoonnummer  enz.  in je → ForumProfiel als dit nog niet moest gebeurd zijn 

mss moet je de cookies van je browser eens wissen .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Peter62 Heb je de tip van Martin al eens geprobeerd? Groetjes, Heidi

Reageer