Vraag

Factuur plots verhoogd

  • 8 June 2020
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Mijn factuur is plots veel hoger dan normaal.

Ik werd gebeld op 19 of 20 april door iemand van jullie teams dat ik gratis een maand TV Replay+ en Movies & Series NL kon gebruiken. Dit heb ik gedaan en ik ben dit aangegaan op 20/04 en heb dit verwijderd via de website op 20/05. Blijkbaar is er iets misgelopen op de website want ik heb de twee op 6/06 terug moeten verwijderen. Er werd mij ook gezegd dat ik een mail zou krijgen wanneer de gratis maand bijna voorbij is, geen mail gezien.
Ik zie wel dat jullie alles lekker door blijven aanrekenen, slechte reclame is ook reclame, zo win je geen klanten.

Ik heb ook nog één maand recht op een Promo die een jaar geldig was

=> de pack korting.

Mijn factuur van juni is dus niet juist.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Prima opgelost, bedankt voor de herziening.:relaxed:

Ik wacht af, dank u.

Reputatie 7
Badge +3

@MarcVB Ik heb een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Eeen dossierbeheerder zal dit voor jou nakijken en je dan verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella