Beantwoord

Factuur modem - reeds ingeleverd

  • 24 December 2017
  • 5 reacties
  • 297 Bekeken

Beste,

Wij blijven aanmaning krijgen voor een factuur betreffende niet indienen van de modem bij opzegging.

Zie bijlage factuur + bewijs indienen van de modem (decoder werd reeds bij opzegging ingediend).

Graag het nodige om dit op te lossen.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
David Moulsher
icon

Beste antwoord door LorentzV 29 December 2017, 11:15

Bekijk origineel

5 reacties

Ter info: vandaag zondag en morgen officiele feestdag, zal er hier op het forum door proximus medewerkers niet gereageerd worden.

Verder kan ik je ook nog ter info meegeven dat je uw klacht ook als volgt kunt overbrengen.
surf naar > contacteer onze klantendienst .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Beste David,

Ik heb hetzelfde aan de hand. Lijkt een standaardtrucje van Proximus.
aangezien hier nog geen antwoord gekomen is op de vraag van topic starten mss ook best via "mail ons" online formulier je klacht indienen of anders natuurlijk gewoon blijven afwachten 😉
Reputatie 6
Badge +3
Dag Soizic,

Ik heb een kredietnota aangemaakt van €99 voor deze factuur en de factuur uitgesteld tot 28/01/2018 zodat je ook geen verdere communicaties/aanmaningen ontvangt. De resterende €15 van deze factuur had betrekking tot eerdere facturatie en moet dan nog wel betaald worden. Wanneer je echter een volgende factuur ontvangt met aanmaningskosten, wat ik wel vermoed aan de hand van de communicatie die automatisch werd aangemaakt, mag je hier gewoon even melding van maken en dan krediteer ik die factuur. De kost van de modem werd aangerekend doordat de correcte procedure niet werd nageleefd, waar de winkelbediende in Gent Kouter je had over moeten inlichten: bij eht opzeggen van gehuurde producten dien je een brief te ontvangen met enkele stickers en nabijgelegen UPS punten. Wanneer je de producten dan binnenbrengt, krijg je een bevestiging van UPS, ontvangen wij de producten correct en wordt er hiervoor geen facturatie aangemaakt.

Ik hoop dat ik je hiermee al heb kunnen helpen.
Geniet alvast van jouw weekend en een fijn 2018!
Lorentz.
Reputatie 6
Badge +2
Klopt niet volledig die link, spreekt alleen van UPS. Proximus aanvaardt ook via Bpost en afgifte in verkooppunt ook na stopzetten contract.

Reageer