Vraag

factuur klopt niet en jullie zijn onbereikbaar

  • 27 March 2020
  • 2 reacties
  • 536 Bekeken

mijn factuur klopt niet en het is onmogelijk jullie te contacteren.

ik heb hier vorige maand al over gechat en gemaild

ik krijg geen antwoord

wel een aanmaning

ik betaal niet als ik niet weet waarom die ineens 60 euro duurder is

los het op. je moet de schuld niet op corona steken want dateert al van februai


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Lotte6401 Ik heb hiervoor dossier 44938098 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder neemt hierover verder contact met je op. Groetjes, Antonella

mss helpt dit je ondertussen verder to iemand van proximius je verder helpt.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-klacht-indienen-via-telefoon-of-per-e-mail.html

daar staat bv o.a

Een bedrag betwisten

Hoe kunt u het betrokken bedrag terugbetaald krijgen?

  • Hebt u de betrokken factuur of aanrekening nog niet betaald? Goed nieuws, want u moet, als uw betwisting is ingediend, enkel het niet-betwiste bedrag betalen (behalve als het gaat om betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden of mobiele betalingen).
    • Blijkt uw betwisting gegrond, dan brengen we het betwiste bedrag in mindering als een bedrag in uw voordeel.
    • Blijkt uw betwisting niet gegrond, ontvangt u een bericht dat u het bedrag alsnog dient te betalen.

    NB: Betaalt u normaal gezien via domiciliëring en is de betrokken factuur of aanrekening nog niet ter betaling aangeboden bij uw bank? Neem dan contact op met onze klantendienst. Is de betalingsopdracht reeds doorgegeven? Contacteer uw bank.
  • Hebt u uw factuur of aanrekening al betaald? Blijkt uw betwisting gegrond, dan brengen we het betwiste bedrag in mindering als een bedrag in uw voordeel op uw volgende aanrekening, of, voor zakelijke klanten, via een creditnota.

 

Reageer