Vraag

Factuur gestegen met 25% het afgelopen jaar

  • 6 February 2018
  • 0 reacties
  • 93 Bekeken

Op een jaar tijd mijn factuur met +/-25% gestegen.

Vorig jaar werd je verplicht om je decoder te huren want de oude zou niet meer werken vanaf 2017. Je kreeg zogezegd de decoder de eerste 12 maanden gratis, maar je werd wel verplicht je oude decoder al in juni 2016 in te wisselen. Ook al werkte je oude decoder nog tot het einde van het jaar. Daardoor heb je eigenlijk maar 5 maanden de decoder gratis en moest je vanaf juni 2017 huur betalen voor je decoder.

Eind 2017 heeft men beslist om de oudere pakketten wat gelijk te trekken met de nieuwe. Ok, je betaalt nog wel 2€ minder dan het pakket dat op de site wordt vermeld. Maar je hebt wel een halve gig minder mobiel internet.

Dus had ik is gebeld met de vraag indien ik zou overstappen naar het minimus pakket of je dan ook de eerste 4 maanden die korting zou krijgen. Uiteraard was dit nee, dit is enkel voor nieuwe klanten.

Zou je je vaste klanten misschien ook niet dit aanbod geven als ze van hun oude pakket naar een nieuw pakket willen overstappen?

Ik ben momenteel aan het twijfelen om over te stappen naar een concurrent waar ik voor 52€ gesteld ben in plaats van 73€.

0 reacties

Geen reactie

Reageer