Vraag

Factuur flex klopt voor geen meter

  • 17 August 2020
  • 9 reacties
  • 275 Bekeken

Reputatie 1

Beste allen,

Op voorstel van een Proximus medewerker overgestapt van Familus naar Flex. Ze hebben mij een document met “de kleine lettertjes” gemaild waarin staat:”Daarnaast belt u onbeperkt met uw vaste lijn naar alle vaste lijnen en mobiele nummers in België, alle dagen van de week, de klok rond."

Waarom staan dan ALLE gesprekken apart aangerekend onder de hoofding van mijn vast nummer ? Ik heb dus eigenlijk gewoon nul minuten gratis op mijn vaste lijn hetgeen in tegenstelling staat met wat beloofd was, via mail bevestigd én hetgeen online staat als inclusief in het aanbod (flex met family essentials).

Maar er zijn nog wat rare zaken. Ik voer geregeld gesprekken naar een GSM-nummer dat MET ZEKERHEID ook een proximus abonnement heeft (ik heb de factuur gewoon in mijn handen). Toch staat dit onder "andere mobiele netwerken". Hoe kan dit ? Dit toestel/nummer is al enkele maanden geregistreerd bij proximus.

Graag toelichting en aanpassing factuur want hier klopt één en ander niet.

Ik probeer al 9 keer 0800/22800 met telkens minstens 20 minuten wachten maar dat helpt niet. MyProximus lag ook bijna continu plat.

   

9 reacties

Dan is het inderdaad best dat je afwacht tot hier iemand van prox zelf je hierbij verder helpt ...

normaal gezien mag je wel op een week reken, dit is wat ik vroeger ook ervaren heb!

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick_B 

sorry dezer dagen zal het iets langer duren, wegens nog veel vakantie en toch grote toeloop dossiers.

De dossierbeheerder heeft alle nodige info

volgens mij is jouw vraag op dit moment een meer voorkomend probl in flex packs (bij een deel vd klanten wordt de optie unlimited calls niet correct toegepast en IT is hiervan op de hoogte)

Maar het wordt zeker in orde gebracht.

Groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Patrick_B naar aanleiding van je mail werd intussen dossier 45915405 opgemaakt voor nazicht. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Beste allen,

Op voorstel van een Proximus medewerker overgestapt van Familus naar Flex. Ze hebben mij een document met “de kleine lettertjes” gemaild waarin staat:”Daarnaast belt u onbeperkt met uw vaste lijn naar alle vaste lijnen en mobiele nummers in België, alle dagen van de week, de klok rond."

Kleine opvolging: met exact dezelfde vaste lijn werden alle gesprekken bij mijn Familus abonnement wel onder free calls national aangerekend aan nul euro. Dus Flex belooft meer maar geeft minder, ook al blijft alles voor de rest gelijk. Kan toch niet ernstig zijn ?

   

Ter info: Is dit op de eindfactuur (deze die je moet betalen) of een tussentijdse die je opvraagt, want het is op de eindfactuur dat er rekening gehouden wordt met kortingen en voordelen enz….

maar als de prox medewerkers hier de draad opnemen zullen ze u wel verder informeren 

Reputatie 1

Ter info: Is dit op de eindfactuur (deze die je moet betalen) of een tussentijdse die je opvraagt, want het is op de eindfactuur dat er rekening gehouden wordt met kortingen en voordelen enz….

maar als de prox medewerkers hier de draad opnemen zullen ze u wel verder informeren 

Dit is op de te betalen factuur, dus met specifiek de aanrekening voor juli.

   
Reputatie 1

Heeft iemand een idee hoe lang het zo duurt om een dossiernr op te volgen ? Ik heb het niet betwiste bedrag al maar betaald maar ik zie dat het in de tussentijdse rapportering van verbruik al terug aan het verkeerd lopen is. Ik hoop niet elke maand opnieuw een klacht te moeten indienen.

   
Reputatie 1

Bedankt voor het antwoord. Ik heb het niet betwiste bedrag alvast betaald, zoals gesuggereerd op de Proximus website.

  

Reageer