Beantwoord

factuur dubbel betaald


Reputatie 3
Badge +1

Mijn vriendin betaalde factuur dubbel , vreemde is dat ze ermee bezig was om factuur betalen via my Proximus maar niet aan digitaal tekenen toekwam , app sloot voortijdig dus nieuw poging en bij factuur opnieuw op. Betalen geklikt en toen kwam ditmaal dan ook melding dat betaling gelukt was en betaling in verwerking is !

ze wou nog iets betalen en kreeg saldo ontoereikend dus nakijken en stond er bij haar bank het  Proximus Factuur tweemaal afgehouden was en mijn.vraag is zal Proximus dit terugstorten ?

 

groetjes Maria 

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 27 August 2020, 14:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

123 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoe kan ik heidi een privé bericht sturen ?

HeidiE → klik hier

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 

heidi is in verlof voor enkele weken

ik heb jou een privébericht gestuurd…

sorry, maar je bericht hier omvat al vele pagina’s en dan lezen we soms over informatie…

groetjes

tina 

Reputatie 3
Badge +1

Hier staat terug

Reputatie 3
Badge +1

Bij profiel onder ticket staat rekeningsnr 

Reputatie 3
Badge +1

Proximus wijst naar bank en bank naar Proximus maar ben al meermaals bank geweest en laten bekijken door verschillende bediendes en ik geloof de bank als ze zeggen dit is wel degelijk een nr van Proximus ! Proximus thans is met  ontkennen dit hun rekeningsnr niet is 

BE50299879731018

ga echt niet nog eens bank voor de 5de x om dit vragen !

hoe kan ik in geval deze ontkenning blijft hiermee verdergaan want we willen toch wel  dit ten onrechte afgehaald bedrag door Proximus terug krijgen !

l

 

 

 

 

Maar ze zijn bij de achterliggende dienst waarschijnlijk dit aan het opzoeken of ze die betaling terugvinden en hopelijk krijg je vandaag al goed nieuws van Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 

zoals beloofd is het dossier opgemaakt met alle info die we hebben ontvangen

nu geven we de financ. dienst de kans om dit uit te zoeken

Dit komt wel in orde.   

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 Kan u mij ook het klantnummer van jou vriendin bezorgen.Dan kan ik alles doorgeven aan de financiële dienst.Groetjes, Joel

TBI: doorgeven via je forum profile → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 Het is doorgegeven aan de financiële dienst voor verder onderzoek.Dossiernummer is 46070782.Excuses alvast voor het ongemak en ook dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge +1

Dat staat op mijn profiel gezet

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 Dossier 46070782 is momenteel in behandeling bij de financiële dienst. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge +1

Hoe kom ik de  voortgang ervan te weten ?

Van het onderzoek naar die dubbele betaling ? Maar wat valt zolang te onderzoeken ? 
als zelf de bank op eventjes nakijken  kon zeggen dat beide betalingen naar Proximus gingen dan moet Proximus zelf dit zeker zien ?

 

 

Reputatie 3
Badge +1

@maria_074Dossier 46070782 is momenteel in behandeling bij de financiële dienst. Groetjes, Antonella

Dank u en enige idee Hoelang deze onderzoek kan duren ? 
Bank wist ma even over betaling buigen al dat het naar Proximus was dan zou proxumus dit toch ook snel horen te vinden ?

mijn gedachte maar zal wel meer bij komen kijken om dit te onderzoeken 

 

mss ook iets te maken met hoe groot de stapel dossiers is waar uw dossier tussen zit?

Reputatie 3
Badge +1

mss ook iets te maken met hoe groot de stapel dossiers is waar uw dossier tussen zit?

Ja kan dit wel zijn 

Reputatie 3
Badge +1

Blijf wel wachten maar vroeg me dit even af

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 De financiële dienst heeft dit verder onderzocht. Er is maar 1 betaling terug te vinden. Er werd een bericht gestuurd naar de titularis. Voor verder onderzoek dient ze een bankrekeninguittreksel door te sturen. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge +1

Die uittreksel is al vaak getoond 

Reputatie 3
Badge +1

Iemand heeft toch het geld van die factuur die van rekening genomen werd op ogenblik via my Proximus werd betaalt ! Vrees dat dit dan een zaak voor de ombudsdienst word !

dit geld is 200% zekerheid door Proximus via my Proximus app afgehaald van klant haar rekening op moment ze haar kaartnummers via my proximus invulde 

dat Proximus wilt beweren ze maar 1 betaling ontvingen kunnen ze zeggen maar we weten echt beter

afschriften stuurde ik meermaals al door !

via hier en via privé bericht !

Niets over u maar klantendienst geeft gewoon exuus om niet toe te geven dat my Proximus storingen vertoont en geld dubbel zelfs driedubbel bij andere klant afhaalt !

hoe contacteer ik weer de ombudsdienst ?

Reputatie 3
Badge +1

De afschriften kregen ze al bij start onderzoek dus nogmaals sturen zal weinig uitmaken ! Best geen tijd meer verliezen en ombudsdienst contacteren dat ze dit goed gaan uitpluizen !

ks toch normaal

een mens die dubbel betaalt die tweede factuur niet gaat schenken aan Proximus !

klantendienst maakt zich gewoon makkelijk ervan af

Dat my Proximus storingen heeft word ook niet toegegeven want ik stuurde daar al feedback op en word niet toegegeven !

Reputatie 3
Badge +1

Sorry titaris gaat dat bericht helaas niet zien , ze kan niet op e-mails !

daarmee gaat alles via mij 

Reputatie 3
Badge +1

Weet iemand link ombudsdienst aub

ombudsman telecom → http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41