Vraag

Factuur dubbel betaald

  • 24 September 2018
  • 12 reacties
  • 1326 Bekeken

Ik heb mijn factuur dubbel betaald.
Waar of hoe kan ik dit rechtzetten?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Zoals reeds aangestipt door @Martin neemt Proximus dit bedrag X in rekening (vermindering) op uw volgende factuur Y →  uw factuur wordt Z = Y-X

Reputatie 6
Badge +3

Je kan ook kiezen om het teveel betaald bedrag te laten terugstorten dat moet jezelf wel aanvragen of het wordt inderdaad in mindering gebracht (bedrag in uw voordeel) zie dit artikel: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_credit/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/uitleg-over-uw-factuur/een-bedrag-in-uw-voordeel.html

@Ngo thi sang Morgen kan iemand die van Proximus zelf is, er ook voor zorgen dat je dit bedrag teruggestort wordt indien je dit verkiest boven dat het bedrag in mindering gebracht wordt van je volgende facturen

Reputatie 7
Badge +3

@Ngo thi sang 

Wat wil je dat we doen ?

we kunnen laten terugstorten

of je kan het laten staan en dan wordt dat automatisch gebruikt voor de volgende aanrekening(en)

Laat je het even weten ?

Ik heb je klantennummer op dit openbare blad aangepast en in je profiel ingevuld.

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Ngo thi sang 

geen probleem,

terugbetaling werd aangevraagd en geld wordt over enkele dagen op je rekening teruggestort.

groetjes,

Tina

dit kun je ook, heb ik zelf ook al zo gedaan.
Maar als je een officieel antwoord van iemand van Proximus zelf wilt zou ik hen eens een Privébericht sturen (klik hier) met je vraag/probleemstelling en eventueel een link naar je post hier meesturen
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/factuur-dubbel-betaald-45693

Klanten no. 620*******. Vandaag ik heb dubbel factuur via online banking voor April betaald. Wat moet ik doen om rechtzetten? Mag ik mijngeld terug krijgen of voor mijn volgende factuur afgetrokken? 

Ja, ik zou graag geld terugstoren aub. Ik ga volgende maand zelf voorzichtig betalen. Dank u voor jou vriendelijk helpen! 

Dank u wel. Fijne dag! 

Reputatie 7
Badge +3

@Ngo thi sang 

ook voor jou fijne dag

en graag gedaan

Als je niks onderneemt dan wordt dit bedrag van je volgende factuur afgetrokken.
Ik heb al een volgend factuur. Kan ik ook gewoon hiervan het restbedrag nog betalen?

Reageer