Vraag

Factuur drie keer betaald

  • 31 August 2020
  • 7 reacties
  • 166 Bekeken

Ik heb een paar weken geleden 2 keer een error gekregen bij het betalen van mijn factuur, waar dan bijstond dat het probleem bij jullie ligt. Na de derde keer is het dan gelukt om te betalen maar na het kijken op mijn rekening is er 3 keer 125 euro van mijn rekening. Hierna heb ik gebeld naar de klantenservice waar ik als antwoord kreeg sat dit niet terugbetaald word. Maar ik zie meerdere mensen dit wel terugbetaald krijgen op dit forum, ik heb dit geld nodig en wil dit teruggestort krijgen en niet als vermindering op mijn volgende factuur.

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Maria Van Rompaey 

je profiel was nog niet aangevuld

Aan de hand van bep gegevens ben ik op zoek gegaan naar je klantennummer en dat heb ik gevonden en aangevuld.

Ik zie ook de dubbele betalingen;  Manueel krijg ik de terugbetaling er niet door.  Ik vraag de financiele dienst voor hulp via dossier 46072192

1 van de nieuwe betalingen zal wellicht al gebruikt worden voor verrekening van je nieuwe aanrekening

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 3
Badge +1

Mag ik vragen was dit ook via betalen langs my Proximus app en je account ?

pas meegemaakt met ook eerste x mislukt en 2de gelukt en bleek naderhand dat wel tweemaal geld van rekening werd afgeschreven zelfs zonder het digitaal ondertekenen met cardreader

Was inderdaad met de myproximus app.

Bij mij ook op 27/8/2020

Staan jou andere facturen in jou afschriften ook als overschrijven zoals bij mij en zelfs datum van dag eerder ?

bij mij staat rekeningsnr BE50299879731018 bij die tweede betaling , herken je deze nr van bij jou ?

Reputatie 7
Badge +3

@Maria Van Rompaey 

beste,

excuses dat dit gebeurd is.

Vul in je profiel je klantgegevens in (en geef een seintje als het gebeurd is) dan kijk ik dit na.

Meestal wordt het inderdaad wél teruggestort, hoor.

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge +1

Mag ik vragen was dit ook via betalen langs my Proximus app en je account ?

pas meegemaakt met ook eerste x mislukt en 2de gelukt en bleek naderhand dat wel tweemaal geld van rekening werd afgeschreven zelfs zonder het digitaal ondertekenen met cardreader

Was inderdaad met de myproximus app.

Bij mij ook op 27/8/2020

Mag ik vragen was dit ook via betalen langs my Proximus app en je account ?

pas meegemaakt met ook eerste x mislukt en 2de gelukt en bleek naderhand dat wel tweemaal geld van rekening werd afgeschreven zelfs zonder het digitaal ondertekenen met cardreader

Was inderdaad met de myproximus app.

Reputatie 3
Badge +1

Mag ik vragen was dit ook via betalen langs my Proximus app en je account ?

pas meegemaakt met ook eerste x mislukt en 2de gelukt en bleek naderhand dat wel tweemaal geld van rekening werd afgeschreven zelfs zonder het digitaal ondertekenen met cardreader

Mouter ter info in afwachting dat iemand van prox zelf je verder helpt:

hier heeft ook iemand een probleem → https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/factuur-dubbel-betaalt-51219

Reageer