Skip to main content

Heb recent een nieuwe decoder gekregen met de vraag de andere terug te sturen. Hiervoor heb ik evenwel geen retourgegevens gekregen per mail zoals de instructies bij de nieuwe decoder zeiden. Hij ligt hier in zijn doos te wachten. Nu krijg ik melding dat ik een factuur krijg voor die decoder. Erg teleurstellend. Ik zou graag dan retourgegevens krijgen en geen factuur.

@Jorn Neeus 

Gaat het over een order van september ?

De opgezegde decoder betrof een ouder model V4 ? Hij hoeft eigenlijk niet teruggebracht te worden.

Brieven worden inderdaad altijd automatisch vanuit het systeem verstuurd.

De opgezegde decoder staat hier als OK geregistreerd : dus er volgt geen aanrekening 

Excuses voor de verwarring.  

vriendelijke groeten,

Tina 


@Jorn Neeus U krijgt deze labels normaalgezien in uw My Proximus. Indien ze daar niet staan mag u de decoder binnen brengen in een Proximuswinkel


Maandag kunnen de proximus medewerkers dit allemaal in porde zetten voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen :

(In het veld "Ticket" kan je eventueel indien nodig bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


Reageer