Factuur betalen via MyProximus

  • 18 February 2023
  • 10 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Heb mijn factuur op 16 februari via MyProximus betaald via KBC Touch. Bedrag is ook van mijn rekening af. Maar in MyProximus staat nog steeds niet betaald. Heeft iemand dit ook voor gehad ? Moet ik mij zorgen maken of duurt dit gewoon langer. Alvast bedankt voor het antwoord.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jamo Juist ook een controle gedaan en het bedrag is ook ondertussen geregistreerd.Groetjes,Joel

@Antoon1 Dit hangt wel van bank tot bank af, bv bij belfius gebeurt dit ogenblikkelijk. 

Maar voor KBC daar heb ik geen ervaring mee mss is maandag al aangepast.

Reputatie 5

 

Ik betaal ook altijd via MyProximus. Normaal staat het direct als betaald . Nu staat het al een dagen  “in verwerking” . Het is ook van mijn rekening gegaan.

@Martin Normaal ook geen probleem, maar nu gedaan via KBC Touch, schakelde daar naar toe via MyProximus, ipv KBC Mobile app. Zal het morgen in de gaten houden 🤔 anders hoop ik morgen op een antwoord van een PX medewerker. 

Antoon,  ‘t zal wel in orde zijn want net zoals Dexia werkt ook KBC samen met Proximus om betalingen te verrichten via Myproximus en word je daar automatisch naar toe geleid.

Nog een aangename zondag verder,  
Martin.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 @Jamo Ik heb gezien dat het bedrag nog niet is binnengekomen/geregistreerd.Kan zijn met het weekend ertussen dat het iets langer duurt dan normaal.Indien het morgen nog niet in orde zou staan op uw MyProximus laat het ons weten dan geven we het door aan de financiële dienst voor verder nazicht.Groetjes,Joel.

@Joel M Bedankt. Laat het morgen weten. Groetjes Antoon.

@Joel M Zag net in Myproximus dat het in orde is 🤗👍

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 Ja en het bedrag is ook ondertussen geregistreerd zie ik juist 🤙  Groetjes,Joel

Reputatie 5

Ik heb net gekeken en het staat nu ook op betaald. Bedankt voor het  opvolgen.

mvg

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Normaal ook geen probleem, maar nu gedaan via KBC Touch, schakelde daar naar toe via MyProximus, ipv KBC Mobile app. Zal het morgen in de gaten houden 🤔 anders hoop ik morgen op een antwoord van een PX medewerker. 

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 @Jamo Ik heb gezien dat het bedrag nog niet is binnengekomen/geregistreerd.Kan zijn met het weekend ertussen dat het iets langer duurt dan normaal.Indien het morgen nog niet in orde zou staan op uw MyProximus laat het ons weten dan geven we het door aan de financiële dienst voor verder nazicht.Groetjes,Joel.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 @Jamo Ik heb gezien dat het bedrag nog niet is binnengekomen/geregistreerd.Kan zijn met het weekend ertussen dat het iets langer duurt dan normaal.Indien het morgen nog niet in orde zou staan op uw MyProximus laat het ons weten dan geven we het door aan de financiële dienst voor verder nazicht.Groetjes,Joel.

@Joel M Bedankt. Laat het morgen weten. Groetjes Antoon.

Reageer