Vraag

factuur

  • 10 January 2023
  • 5 reacties
  • 47 Bekeken

Beste

 

Heb via my proximus een extra toestel willen bestellen... heb deze niet aangekregen. 

Ben intussen al van november hier met jullie diensten aan het communiceren. 

 

Er worden toestellen op mijn abonnement toegevoegd en weer afgehaald... zelfs data wordt toegevoegd op 4 abonnementen die ik niet in mijn bezit heb.

 

Ik krijg een factuur van meer dan 260 euro voor 4 abonnementen???

Ik heb 2 abonnementen al zeer lange tijd ; 0496 81 32 ** en 04963922**.

Mijn pakket tv en internet. 

 

Heb gewoon 1 aanvraag gedaan voor een extra toestel op het abonnement 0496 81 32 28!

Kan dit alstublieft recht gezet worden?! Klanten dienst weet het niet ... in de winkel konden ze ook me niet helpen!?

 

Graag wil ik een oplossing of voel me genoodzaakt om te veranderen van provider... ben al zeer lang klant... betaal altijd optijd mijn rekening... dit is ronduit schandalig ... het incompetente team dat achter proximus staat , dat normaal klanten dienst zou heten, is een puur onkundig team!

 

Graag dit zo snel mogelijk opgelost ... ben hier immers al zeer lang mee bezig!!!!!


5 reacties

@Van Assche In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier morgen terug langskomen en je direct zouden kunnen verder helpen, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Van Assche er zijn momenteel 2 lopende dossiers, deze staan in ‘wachten klant’ omdat we wachten op ingevulde documenten van de niet-ontvangen toestellen. Kun jij deze formulieren in orde brengen, dan doet de dossierbeheerder het nodige. Groetjes, Heidi

Beste Ik heb vorige week dit document al getekend en doorgestuurd... 

 

proximus.customer.care@proximus.com dit is het mail adres waar ik naar moest terug sturen met als dossier nummer ; 51802967

Reputatie 7
Badge +3

En ik heb geen zicht op de drukte daar… kun je ze ook nog naar doc@proximus.com sturen? Dit gaat meestal iets sneller! Alvast bedankt, Heidi

Reageer