Skip to main content

Op mijn laatste factuur is de promotionele korting op abonnement Mobilus S van -2 euro naar -1,48 euro en promoties uw trouw beloond internet van -5 € naar -3,71 € waarom? Ben ik geen trouwe klant meer ?

juist opgebeld geweest en de korting zou nu in orde komen, veertien dagen geleden ook aangevraagd maar toen geen reactie gekregen, dus door uw medewerking om een dossier aan te maken direct in orde waarvoor dank


Super, fijn dat het al in orde is en graag gedaan! 


@fd396156 Vroeger had u die korting op uw oud abonnement , maar de kortingen op de nieuwe abonnementen/packs zijn ondertussen afgelopen.Deze zijn  maar tijdelijkGroetjes,Joel


Dag @fd396156 de getrouwheidskorting staat terug actief voor 12 maanden vanaf 01/09/2020. Groetjes, Heidi


Dag Valencia, de link doet het blijkbaar niet, maar we houden je verder op de hoogte! Groetjes, Heidi


Ter info: gewoon wachten tot iemand van het proximus forumteam je hier verder kan helpen, indien ze deze avond niet meer reageren zal het voor morgen zijn.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)


Spijtig. Leve de oude abonnementen.


Niet waar ik heb die 2 euro al altijd gehad. Was vroeger Proximus Smart+15.

Proximus voordeel in pack 


@fd396156  Deze kortingen zijn niet permanent. De korting van 2 euro op het gsm-abonnement werd toegepast van 23/08/2019 tot 23/08/2020. Groetjes, Antonella


ik begrijp het helemaal niet.  Ik heb deze korting van 2 euro al van het begin ik mijn gsm abonnement heb bij jullie, heb dit nooit terug moeten aanvragen. Waarom verdwijnt dit nu?


@fd396156  Het is in principe niet de bedoeling dat de kortingen van bepaalde duur steeds opnieuw worden verlengd. Er werd reeds een uitzondering toegekend door Heidi met de korting van 5 euro. Groetjes, Antonella


kan mijn korting van 2 euro ook terug verlengd worden voor een nieuwe periode van 12 maanden?


@fd396156  2 kortingen liepen af in augustus (2 euro + 5 euro), de laatste zou aflopen in november (5 euro). Heidi heeft de korting die zou aflopen in november uitzonderlijk verlengd voor een nieuwe periode van 12 maanden (tot en met november 2021). Groetjes, Antonella


Ik had vroeger zie mijn factuur van 7 juli, 5 euro getrouwheidskorting 12 maanden + 2 euro promotionele korting op abonnement Mobilus S + 5 euro promoties uw trouw beloond internet 


Op mijn laatste factuur is de promotionele korting op abonnement Mobilus S van -2 euro naar -1,48 euro en promoties uw trouw beloond internet van -5 € naar -3,71 € waarom? Ben ik geen trouwe klant meer ?


@fd396156  Het dossier dat Heidi voor jou heeft behandeld ging over deze initiële vraag van jou. Dit lijkt me toch wel om hetzelfde te gaan. Het is hierop dat Heidi voor jou een oplossing geboden heeft door de korting te activeren dat je nu op de factuur ziet staan. Groetjes, Antonella


Het gaat hier om een ándere korting, niet mijn getrouwheidskorting maar om mijn korting op Gsm abonnement Mobilus S en promoties uw trouw beloond internet die ik vroeger ook had bovenop mijn getrouwheidskorting 


@fd396156 Ik heb je vraag verplaatst naar het eerder geplaatste topic hierover. Heidi heeft dit dossier namelijk reeds voor jou behandeld. Groetjes, Antonella


Mijn promotionele korting op abonnement Mobilus S en promoties uw trouw beloond internet is verdwenen op mijn factuur. Was gehalveerd in augustus en nu verdwenen in september. Ben ik geen trouwe klant meer? Kan ik deze kortingen terug krijgen?


Dat lijkt mij een korting die met 25% is afgenomen. Onaangekondigd?  Raar.


Ja dit krijg ik ook


 


ik heb een sms gekregen dat ik dit dossier kan volgen op https://www.proximus.be/nl/id_billing-request?  en een token  maar die link werkt niet, 

kan ik dit volgen of is de link verkeerd?


Dag @Valencia dossier 45843343 is opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi


hier ook hetzelfde ik had een affinity prog korting voor 12 maanden tot 16 augustus, ik heb die terug aangevraagd via bpost ,als werknemer, maar ik kan die nog niet zien op mijn faktuur,

wanneer wordt die geactiveerd?


Kan ik deze korting als trouwe klant voor de volgende 12 maanden terug krijgen?  Ik ben toch een trouwe klant??


Reageer