Op mijn laatste factuur is de promotionele korting op abonnement Mobilus S van -2 euro naar -1,48 euro en promoties uw trouw beloond internet van -5 € naar -3,71 € waarom? Ben ik geen trouwe klant meer ?
Spijtig. Leve de oude abonnementen.
Niet waar ik heb die 2 euro al altijd gehad. Was vroeger Proximus Smart+15.
Proximus voordeel in pack
ik begrijp het helemaal niet. Ik heb deze korting van 2 euro al van het begin ik mijn gsm abonnement heb bij jullie, heb dit nooit terug moeten aanvragen. Waarom verdwijnt dit nu?
kan mijn korting van 2 euro ook terug verlengd worden voor een nieuwe periode van 12 maanden?
Ik had vroeger zie mijn factuur van 7 juli, 5 euro getrouwheidskorting 12 maanden + 2 euro promotionele korting op abonnement Mobilus S + 5 euro promoties uw trouw beloond internet
Op mijn laatste factuur is de promotionele korting op abonnement Mobilus S van -2 euro naar -1,48 euro en promoties uw trouw beloond internet van -5 € naar -3,71 € waarom? Ben ik geen trouwe klant meer ?
Het gaat hier om een ándere korting, niet mijn getrouwheidskorting maar om mijn korting op Gsm abonnement Mobilus S en promoties uw trouw beloond internet die ik vroeger ook had bovenop mijn getrouwheidskorting
Ter info: gewoon wachten tot iemand van het proximus forumteam je hier verder kan helpen, indien ze deze avond niet meer reageren zal het voor morgen zijn.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Mijn promotionele korting op abonnement Mobilus S en promoties uw trouw beloond internet is verdwenen op mijn factuur. Was gehalveerd in augustus en nu verdwenen in september. Ben ik geen trouwe klant meer? Kan ik deze kortingen terug krijgen?
Super, fijn dat het al in orde is en graag gedaan!
juist opgebeld geweest en de korting zou nu in orde komen, veertien dagen geleden ook aangevraagd maar toen geen reactie gekregen, dus door uw medewerking om een dossier aan te maken direct in orde waarvoor dank
Dag Valencia, de link doet het blijkbaar niet, maar we houden je verder op de hoogte! Groetjes, Heidi
Ja dit krijg ik ook
ik heb een sms gekregen dat ik dit dossier kan volgen op https://www.proximus.be/nl/id_billing-request? en een token maar die link werkt niet,
kan ik dit volgen of is de link verkeerd?
Dag
hier ook hetzelfde ik had een affinity prog korting voor 12 maanden tot 16 augustus, ik heb die terug aangevraagd via bpost ,als werknemer, maar ik kan die nog niet zien op mijn faktuur,
wanneer wordt die geactiveerd?
Dag
Kan ik deze korting als trouwe klant voor de volgende 12 maanden terug krijgen? Ik ben toch een trouwe klant??
Beste
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.