Vraag

factuur


Op mijn laatste factuur is de promotionele korting op abonnement Mobilus S van -2 euro naar -1,48 euro en promoties uw trouw beloond internet van -5 € naar -3,71 € waarom? Ben ik geen trouwe klant meer ?


27 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dat lijkt mij een korting die met 25% is afgenomen. Onaangekondigd?  Raar.

@fd396156 Maandag kunnen de proximus medewerkers dit verder natrekken wat de reden hiervan is. 

Reputatie 7
Badge +3

Beste @fd396156 zowel de 12 maanden korting op het Mobilus S als de 12 maanden getrouwheidskorting zijn afgelopen, periode 23/08/2019 tot 24/08/2020. Groetjes, Heidi

Kan ik deze korting als trouwe klant voor de volgende 12 maanden terug krijgen?  Ik ben toch een trouwe klant??

Reputatie 7
Badge +3

Dag @fd396156 de getrouwheidskorting staat terug actief voor 12 maanden vanaf 01/09/2020. Groetjes, Heidi

Reputatie 5
Badge +2

hier ook hetzelfde ik had een affinity prog korting voor 12 maanden tot 16 augustus, ik heb die terug aangevraagd via bpost ,als werknemer, maar ik kan die nog niet zien op mijn faktuur,

wanneer wordt die geactiveerd?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Valencia dossier 45843343 is opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi

Reputatie 5
Badge +2

ik heb een sms gekregen dat ik dit dossier kan volgen op https://www.proximus.be/nl/id_billing-request?  en een token  maar die link werkt niet, 

kan ik dit volgen of is de link verkeerd?

 

Reputatie 5
Badge +2

Ja dit krijg ik ook

Reputatie 7
Badge +3

Dag Valencia, de link doet het blijkbaar niet, maar we houden je verder op de hoogte! Groetjes, Heidi

Reputatie 5
Badge +2

juist opgebeld geweest en de korting zou nu in orde komen, veertien dagen geleden ook aangevraagd maar toen geen reactie gekregen, dus door uw medewerking om een dossier aan te maken direct in orde waarvoor dank

Reputatie 7
Badge +3

Super, fijn dat het al in orde is en graag gedaan! 

Mijn promotionele korting op abonnement Mobilus S en promoties uw trouw beloond internet is verdwenen op mijn factuur. Was gehalveerd in augustus en nu verdwenen in september. Ben ik geen trouwe klant meer? Kan ik deze kortingen terug krijgen?

Ter info: gewoon wachten tot iemand van het proximus forumteam je hier verder kan helpen, indien ze deze avond niet meer reageren zal het voor morgen zijn.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

Reputatie 7
Badge +3

@fd396156 Ik heb je vraag verplaatst naar het eerder geplaatste topic hierover. Heidi heeft dit dossier namelijk reeds voor jou behandeld. Groetjes, Antonella

Het gaat hier om een ándere korting, niet mijn getrouwheidskorting maar om mijn korting op Gsm abonnement Mobilus S en promoties uw trouw beloond internet die ik vroeger ook had bovenop mijn getrouwheidskorting 

Reputatie 7
Badge +3

Op mijn laatste factuur is de promotionele korting op abonnement Mobilus S van -2 euro naar -1,48 euro en promoties uw trouw beloond internet van -5 € naar -3,71 € waarom? Ben ik geen trouwe klant meer ?


@fd396156  Het dossier dat Heidi voor jou heeft behandeld ging over deze initiële vraag van jou. Dit lijkt me toch wel om hetzelfde te gaan. Het is hierop dat Heidi voor jou een oplossing geboden heeft door de korting te activeren dat je nu op de factuur ziet staan. Groetjes, Antonella

Ik had vroeger zie mijn factuur van 7 juli, 5 euro getrouwheidskorting 12 maanden + 2 euro promotionele korting op abonnement Mobilus S + 5 euro promoties uw trouw beloond internet 

Reputatie 7
Badge +3

@fd396156  2 kortingen liepen af in augustus (2 euro + 5 euro), de laatste zou aflopen in november (5 euro). Heidi heeft de korting die zou aflopen in november uitzonderlijk verlengd voor een nieuwe periode van 12 maanden (tot en met november 2021). Groetjes, Antonella

kan mijn korting van 2 euro ook terug verlengd worden voor een nieuwe periode van 12 maanden?

Reputatie 7
Badge +3

@fd396156  Het is in principe niet de bedoeling dat de kortingen van bepaalde duur steeds opnieuw worden verlengd. Er werd reeds een uitzondering toegekend door Heidi met de korting van 5 euro. Groetjes, Antonella

ik begrijp het helemaal niet.  Ik heb deze korting van 2 euro al van het begin ik mijn gsm abonnement heb bij jullie, heb dit nooit terug moeten aanvragen. Waarom verdwijnt dit nu?

Reputatie 7
Badge +3

@fd396156  Deze kortingen zijn niet permanent. De korting van 2 euro op het gsm-abonnement werd toegepast van 23/08/2019 tot 23/08/2020. Groetjes, Antonella

Niet waar ik heb die 2 euro al altijd gehad. Was vroeger Proximus Smart+15.

Proximus voordeel in pack 

Reageer