Vraag

factuur

  • 27 December 2019
  • 12 reacties
  • 260 Bekeken

Beste,

 

Al een aantal keer vruchteloos proberen bellen. Netflix wordt telkens aangerekend op factuur desondanks belofte bij intekenen van een jaar gratis Netflix (promo specifiek voor w-vl). Men ging dit in orde brengen en verrekenen met laatste factuur doch zie geen verrekening en opnieuw aantekening van kosten Netflix? 
 

Krijg ook vaak melding dat ik dringend mijn factuur moet betalen niet tegenstaande alles gebeurt via domiciliering?


12 reacties

Ter info: Als hier niemand meer reageert van Proximus kun je morgen eend proberen via de facturatie door te bellen naar helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 (zondag kun de facturatie niet bereiken.

Ook in het weekend komt hier niemand langs van het Proximus team

Met veel plezier maar deze week al 2 maal een uur aan de telefoon gehangen op het 0800-nummer maar telkens melding dat de wachttijd oploopt tot meer dan 10 min (60 is wel extreem veel). Ook op mijn mails geen reacties. Twee weken geleden zelfde probleem al proberen aankaarten en men ging mij ASAP terugbellen doch nog steeds geen reactie. Daarmee een alternatieve poging via dit forum 

Gewoon best wachten dan tot maandag als ze hier terug langskomen om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Leen Van Daele ik kijk dit graag voor je na, vul je op je profiel even je klantgegevens aan? Grt, Heidi

Done

Reputatie 7
Badge +3

Dag Leen, dossier 44089569 werd intussen opgemaakt na ontvangst van je e-mail. We kijken dit verder na en zullen je informeren. Grt, Heidi

Beste, 

 

Ik ontving een correctie voor de foutief aangerekende kosten voor Netflix, waarvoor dank, maar zie op mijn nieuwe factuur dat dit opnieuw wordt aangerekend desondanks het feit dat wij een volledig jaar Netflix gratis gingen krijgen (pack west-vlaanderen) Graag nazicht aub

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Leen Van Daele , ik corrigeerde manueel 2 maanden Netflix-aanrekening en op je laatste factuur staat 2 keer de extra korting ‘TV Bonus’ actief.  Omwille van een technisch probleem werd de promotie ‘TV-bonus Netflix in pack’ ter waarde van € 8,99 niet toegekend op de voorgaande facturen. Dit bedrag wordt vanaf nu correct verrekend. Grt, Heidi

Beste,

 

opnieuw hetzelfde probleem bij de laatste factuur. Netflix wordt opnieuw volledig aangerekend…

kan u dit nog eens bekijken?

Ter info: morgen pas komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Leen Van Daele 

beste,

ik heb dit bericht aan Heidi doorgegeven.

Wordt vervolgd….

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Leen Van Daele 

Beste Leen,

Heidi heeft het al nagekeken: je volgende aanrekening komt rond 6 februari.  Er is nu enkel een tegoednota nav de aanrekening van 4-1-20

Indien de domiciliering het volledige bedrag int, wordt dit automatisch aangepast in februari.

Groetjes,

Tina

Reageer