Beantwoord

Facturen komen niet toe. Gewone post wel

  • 15 February 2018
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Sinds 2016, dat is twee jaar melden
Fout in straatnaam.
Nu weer gemeld, werd opgelost en zou in orde zijn maar dat is het niet.
Ik verneem van de postbode dat de straatnaam nog steeds niet klopt.
Op de gewone brieven en duplicaten wel.
icon

Beste antwoord door ThomasP 16 February 2018, 08:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Niemand ?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Peter66, ik raad aan hiervoor onze diensten te contacteren via privébericht naar Het Proximus Team of via een andere contactkanaal. Dit gezien je heel wat privégegevens gaat moeten doorgeven en een publiek topic hier niet echt geschikt voor is. 🙂

Edit:
Ik zie trouwens dat er hiervoor reeds een dossier openstaat (32912008). Jammer dat dit wat langer duurt dan normaal maar mijn collega's zijn ermee bezig. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging.
Reputatie 6
Badge +2
Ho Thomas daar ben ik al zo lang mee bezig dat ik het op ga geven.
Ik heb alle kanalen ten volle benut en het komt niet in orde.
Ik laat het zo.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie trouwens dat er hiervoor reeds een dossier openstaat (32912008). Jammer dat dit wat langer duurt dan normaal maar mijn collega's zijn ermee bezig. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging.
Reputatie 6
Badge +2
Die facturatieadres problemen en die simkaart waarvan men 2 maal ongevraagd een abonnement maakte en de fouten in de facturatie, de ongevraagde wijzigingen aan het tariefplan , het is massaal en zou niet mogen gebeuren...
Het enige dat zwaar op mijn maag ligt is die continu verkeerde informatie. ( En er zijn daar echt hele slimme bij )...
Dat gedoe met die decoders is er wel te veel aan en dan - als ik klant 'af' ben moet ik jullie nog een modem en decoder bezorgen, maar daar ga ik wel persoonlijk een mouw aanpassen “Trop is te veel en te veel is trop”...
Nog maar te hopen dat de slotfactuur dan klopt.
En dan ben ik er klaar mee. Nooit meer.


Toch bedankt

Mvg

Peter.

Reageer