Vraag

Facturatiegegevens wijzigen

  • 20 April 2020
  • 7 reacties
  • 498 Bekeken

Ik wil graag de gegevens op m’n factuur aanpassen van m’n EMZ naar BV. Online vind ik niet direct waar dat kan, als het überhaupt al kan. Moet ik een nieuwe account aanmaken of iets anders? 

 

Merci

Bart


7 reacties

Ter info: morgen komen de prox medewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bartdebock daar moeten standaard documenten voor ingevuld worden, ik stuur ze je door via mail! Grt, Heidi

@HeidiE merci

@HeidiE ik heb dit opgestuurd naar het nodige e-mailadres op 22 april. Voorlopig echter nog zonder reactie. Zou dit niet al in orde moeten zijn?

 

Gr

Bart

Ter info: pas maandag komt iemand die van Proximus zelf is hier terug langs op het forum.

wel kun je de zaterdag de dienst bereiken op gratis nummer 0800 22 800

Reputatie 6
Badge +3

Normaal gezien is de facturatie dienst telefonisch beschikbaar op zaterdag tussen 09:00 en 17:30. : 0800 22 800. Daar zou je al kunnen polsen of er al schot in de zaak is gekomen. 

Reputatie 7
Badge +3

@bartdebock Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 45211492.Zij zullen het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

Reageer