Beantwoord

facturatie

  • 24 February 2021
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Op mijn factuur staat nog steeds mijn gsm abonnement. 

Deze is al stopgezet in december 2020. Heb deze in  januari nog mee betaald omdat ik proximus de tijd wilde geven om dit rechtt te zetten. Maar is nog steeds niet gebeurd. Heb al meerdere mails gestuurd. Heb ook een chat opgestart maar deze werdt gewoon stop gezet voor ik een degelijk antwoord kreeg. Dus heb ik gewoon het bedrag van het gsm abonnement van het factuur getrokken. En gisteren kreeg ik ineens een sms'je van proximus dat ik 15 euro te weinig had betaald en dat ik dit zo snel mogelijk moet betalen. Want dat er anders 10 euro extra  kosten worden aangerekend. Hoop dat het langst deze weg misschien wordt rechtgezet. 

icon

Beste antwoord door Martin 24 February 2021, 22:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @GommersS dossier 47610060 werd hiervoor intussen opgemaakt, ik zal het nodige doen om de facturatie aan te passen en het nummer bij ons stopzetten. Groetjes, Heidi

FYI: best in afwachting tot dat iemand van Prox zelf hier langskomt om dit verder te onderzoeken en je verder te helpen, zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reageer