Vraag

Facturatie

  • 22 August 2018
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb tot op heden nog geen factuur ontvangen voor de maand augustus, normaal krijg ik die rond de 10e van de maand. Vraag reeds gesteld via facebook en web, maar krijg gewoon geen antwoord

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Tony

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
@KoenN
is er vertraging met facturen want er melden en hier de laatste tijd nog dat ze de factuur niet ontvangen hebben?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marin,
Momenteel is er niets gekend met vertragingen voor het versturen van de facturen.
Maar ik stuur dit voor de zekerheid door aan de betrokken dienst.
Alvast bedankt.
Groeten Koen
Bedankt KoenN,
heb de mijne ook nog niet ontvangen in de brievenbus en ook niks te zien op MyProximus.
groetjes, Martin.
Update: Mijn aanrekening staat ondertussen nu wel vermeld in MyProximus (normaal was dit rond de 10de van de maand)

Reageer