Vraag

extra decoder

  • 13 August 2020
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

ben pas overgestapt naar proximus installatie ok maar dan kreeg ik de eerste factuur daar stond een tweede decoder vermeld terwijl ik helemaal geen tweede decoder heb ontvangen of aangevraagd dan maar naar de helpdesk gebeld heeft even geduurd maar toch kreeg ik een dame aan de lijn deze vertelde mij dat ze daar niets kon aan doen alleen maar opzeggen ze kon me wel deze zes euro niet terugbetalen waar wel op de volgende factuur tot daar geen probleem maar nu krijg ik emails en sms omdat ik de tweede decoder niet binnenbreng en men mij dit zal aanrekenen op de volgende factuur terwijl ik helemaal geen 2de decoder heb ik weet niet wie dit geregeld heeft maar ik heb nooit getekend voor een 2de decoder of er 1 aangevraagd is dit normaal zijn er nog klachten als deze? Dan hoor ik het graag.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@peterke65  Ik heb de ontvangst van de 2de decoder bevestigd. Op deze manier stoppen de berichten naar jou toe om deze in te leveren. Je zal het te veel betaalde bedrag van €6,58 in mindering krijgen op de volgende factuur. Groetjes, Antonella

bedankt atonnellaD ik hoop dat alles nu in orde is en blijft groetjes:thumbsup::grinning:

Reputatie 6
Badge +2

Zorg er voor dat uw gegevens in uw forumprofiel voldoende aangevuld zijn, dat zullen Pxmedewerker. dat wel bekijken en hopelijk oplossen. Waarschijnlijk morgen pas.

de gegevens van mijn forumprofiel  zijn aangevuld

Reageer