Beantwoord

Er staat Tuttimus ipv Familus in mijn factuur en Netflix niet gratis, zoals beloofd!

  • 16 June 2019
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Beste, echt een slechte ervaring met Proximus, zij geven bijna nooit de correcte informatie door: over packs, snelheid en zoiets. Ik heb naar winkel geweest om een pack te bestelen met internet (minimum downloadsnelheid 100 Mbps en uploadsnelheid 15 Mbps) en TV. Medewerkster zei dat bij Minimus dezelfde downloadsnelheid en uploadsnelheid als bij Familus. Ik vroeg om precies te zeggen omdat uploadsnelheid is ook belangrijk voor ons. Zij zei dat wel, dezelfde snelheid. Dan heb ik een Minimus bestelde, het was beter voor ons onder gelijke voorwaarden van internet want daar is ook een mobile bij (voor mijn zoon). Op dezelfde dag wilden wij toch 100 % zeker te zijn over uploaden snelheid en wij hebben in de proximus chat het gevraagd, het antwoord was: met Minimus is 6 Mbps! Ik heb direct terug naar winkel gereden en gevraagd mijn bestelling van Minimus naar Familus te wijzigen en geen proximus mobile te nemen. Het was al te laat voor mobile, dus ik moest voor mijn zoon een proximus abonnement laten nemen. En verder konden zij in de winkel niet helpen, zij zeggen dat ik een technieker moest laten komen en pas dan kan ik naar Familius overgaan. Aangezien een slechte ervaring in die winkel, heb ik op de zelfde dag in de proximus chat gevraagd om mijn bestelling naar Familius vervangen. Het was ok en ik heb een bewijs gekregen, daar stond Familus. Na veel uren tijd verlies dacht ik dat eindelijk het is in orde voor Familus en als ik meer tijd heb zal ik proximus mobile opzeggen. Na de installatie heb ik in de proximus chat een gratis Netflix aangevraagd aan te sluiten (dat staat op de website dat Netflix gratis is inbegrepen) en ik heb snel antwoord gekregen dat het is gedaan en alles in orde en niets meer dat is toch niet gratis!
Dus ik dacht dat ik een Familus heb en gratis Netflix. Paar dagen geleden heb ik mijn eerste factuur gekregen, waar staat Tuttimus ipv Familus en ook betaling voor maandelijks Netflix abonnement! Ik heb in de proximus chat gevraagd en zij zei: "Netflix zit inderdaad ook in onze pakketjes . Maar deze zijn niet gratis ook al lijkt dit ten zeerste op de promotie (ik dacht het ook dat het zo was) ". In de winkel zei medewerkster ook dat Netflix gratis is. Ik vind het absoluut niet normaal. Hoe kan dat? Ik begin erg te twijfelen over Proximus.
Kunnen jullie mijn factuur herberekenen aub, want ik heb een Familus bestelde (ik heb een bewijs) + gratis Netflix. Bellen + surfen + tv-kijken + Netflixel - staat duidelijk op website.
Klantnummer 6*******
Dank u wel
Met vriendelijke groeten
Elena
icon

Beste antwoord door Shmigy 19 June 2019, 13:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Dit probleem is opgelost.
Goed te horen dat het opgelost is!!
Als we toch nog met iets kunnen helpen, dan laat je het maar weten. 🙂