Beantwoord

Epic combo: is het nu 3GB of 4GB mobiele data


Reputatie 2
Badge
op de webpagina van Epic Combo (https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/makeitepic/epic-combo.html#) krijg je bovenaan de pagina het aanbod van "4GB voor al de rest", maar als je onderaan naar de algemene voorwaarden kijkt, staat er ineens "Je internetconnectie wordt stopgezet wanneer je je 3GB hebt opgebruikt".
Dus: krijg je nu 3 of 4GB mobiele data bij de Epic Combo?
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 May 2019, 10:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Louter ter bijkomende info: hier staat ook 4GB voor al de rest:
>
https://www.proximus.be/dam/jcr:41c789d6-f7ff-404b-9652-52b942d1b79a/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/epic/epic-combo-nl~2019-04-01-09-19-03~cache.pdf
Hallo ON7HR
In de Epic combo heeft het mobile abonnement (Epic Video) onbeperkt data voor de social media, music en video apps.
Daarboven op is er 4GB aan data voor het overige internet verbruik.

Heb je een 2de nummer toegevoegd met een ander epic abonnement, dan is het extra data volume afhankelijk van welk abonnement je nam.
Epic Stories - 3GB extra data
Epic Beats - 4GB extra data

Als je wilt dat ik je tariefplannen of facturen eens nakijk, kan je mij je klantengegevens best via een privebericht (klik hier) doorsturen of deze aanvullen op je profiel. 🙂
Reputatie 2
Badge
OK, maar nu ik wil intekenen op de Epic Combo blijkt ineens de promo niet van toepassing, want ik ben geen nieuwe klant???
Waar in de promo-voorwaarden staat dat dit alleen geldt voor nieuwe klanten?
"Aanbod geldig van 02/05/2019 t.e.m. 30/06/2019 voor klanten met een installatieadres in de provincie Antwerpen en voor wie het pack volledig technisch beschikbaar is. Met de maandelijkse korting betaal je gedurende het eerste jaar €59 voor je pack Epic Combo. Nadien betaal je de gewone prijs. Bij een verhoging van de basisprijs van het pack wordt deze doorgerekend op de promoprijs. Niet verenigbaar met andere promoties met uitzondering van het gezamenlijke aanbod van een smartphone met een gsm-abonnement en de DataPhone-optie. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen of vroeger stop te zetten. "
heb je geklikt op voorwaarden :
Promo geldig van 02/04/2019 tem 30/06/2019 voor elke nieuwe internet abonnee die voor Epic combo kiest. Niet compatibel met andere promoties,…..
Reputatie 2
Badge
Martin, geen idee hoe je daar aan komt. Ik heb idd op voorwaarden geklikt, en krijg bovenstaande tekst te zien...
En dit is een promo die blijkbaar "specifiek" (?) voor de provincie Antwerpen geldt.
ik ben gewoon gaan kijken op hun site en dan op voorwaarden geklikt
>
https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/makeitepic/epic-combo.html?&v1=PaidSearch&v3=google&v4=brand&v6=combo%20epic&v7=res-packs-epic-combo&gclid=EAIaIQobChMIvtzXjZXS4gIVy-d3Ch134gN_EAAYASAAEgJKQfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Reputatie 2
Badge
en woon jij in de provincie Antwerpen?
Neen , maar dan kunnen we best het antwoord van Samantha verder afwachten hierop, hoe de vork juist in de steel steekt specifiek voor Antwerpen.
De promotie OK, maar nu ik wil intekenen op de Epic Combo blijkt ineens de promo niet van toepassing, want ik ben geen nieuwe klant???
Waar in de promo-voorwaarden staat dat dit alleen geldt voor nieuwe klanten?
"Aanbod geldig van 02/05/2019 t.e.m. 30/06/2019 voor klanten met een installatieadres in de provincie Antwerpen en voor wie het pack volledig technisch beschikbaar is. Met de maandelijkse korting betaal je gedurende het eerste jaar €59 voor je pack Epic Combo. Nadien betaal je de gewone prijs. Bij een verhoging van de basisprijs van het pack wordt deze doorgerekend op de promoprijs. Niet verenigbaar met andere promoties met uitzondering van het gezamenlijke aanbod van een smartphone met een gsm-abonnement en de DataPhone-optie. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen of vroeger stop te zetten. "


Hey ON7HR
De promotie is voor nieuwe klanten, maar ook voor klanten met installatie adres in antwerpen (2000-2999) Genk.
Dus als je een postcode in deze reeks hebt, zou het van toepassing moeten zijn.
Kan je je gegevens aanvullen op je profiel? Dan kan ik eens kijken wat er gaande is. 🙂
In dit verband een vraagje tussendoor, komen er dan in de toekomst ook speciale aanbiedingen voor andere provincies?
In dit verband een vraagje tussendoor, komen er dan in de toekomst ook speciale aanbiedingen voor andere provincies?

Helaas weten wij de promoties ook nooit op voorhand, dus ik kan niet met zekerheid zeggen wat of hoe.
Maar er worden ook meer en meer acties gedaan dat regio verbonden zijn, dus naar mijn mening wel, ja. 🙂
Reputatie 2
Badge
profiel aangevuld
thanks!
kan je mij juist nog eens doorsturen wat je juist allemaal wou activeren?
Dan kan ik nodige voor jou doen.
Reputatie 2
Badge
Epic Combo met de Galaxy S10e 128GB Prism Black (DataPhone 2GB variant)
Epic Combo met de Galaxy S10e 128GB Prism Black (DataPhone 2GB variant)

ok :)
ik houd je op de hoogte.