Beantwoord

Elk jaar meer dan een euro, maandelijks, erbij...?

  • 17 January 2018
  • 7 reacties
  • 168 Bekeken

Dag,

Ik vroeg mij af waarom Proximus elk jaar de prijs van mijn abonnement verhoogt?
En dat zonder mij op de hoogte te stellen...
2016 --> 2017 + 1,40 euro per maand
2017 --> 2018 + 1,65 euro per maand

Vanwege...
Een goede klant die altijd netjes op tijd haar factuur betaalt...!
"ier, n' een euro!"
icon

Beste antwoord door KoenN 18 January 2018, 11:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Sabine,

Er is inderdaad vanaf 01/01/2018 een prijsverhoging geweest.

Deze aanpassing gebeurt om een optimale ervaring, een service van topkwaliteit en een ruim inhoudsaanbod te blijven garanderen.
We kunnen altijd nakijken of je nog steeds aan het beste pack zit.

Graag ontvang ik dan klantgegevens via Het Proximus Team


Met vriendelijke groeten
Koen
Reputatie 7
Badge +1
Dag Sabine,

Er is inderdaad vanaf 01/01/2018 een prijsverhoging geweest.

Deze aanpassing gebeurt om een optimale ervaring, een service van topkwaliteit en een ruim inhoudsaanbod te blijven garanderen.
We kunnen altijd nakijken of je nog steeds aan het beste pack zit.

Graag ontvang ik dan klantgegevens via Het Proximus Team


Met vriendelijke groeten
Koen


Hallo Koen. Jij zegt dat de prijsverhoging is voor een optimale ervaring, service en een ruim inhoudsaanbod te blijven garanderen. Maar waarom dan een prijsverhoging van alleen de oude abo's niet van Tuttimus etc. daar hoef je dus niets te blijven garanderen. Groetjes, Antoon.
Reputatie 7
Badge +4
Ook voor de nieuwe packs is er een prijsverhoging wanneer er bijvoorbeeld een extra decoder aanwezig is. We proberen ons aanbod zo eenvoudig mogelijk te houden en dit tegen de best mogelijke prijzen. Mvg, Koen
Hey KoenN,
Wil je daarmee zeggen dat klanten met nieuwe packs T/F/M ook 6€/maand moeten betalen voor extra decoder?
Reputatie 7
Badge +4
Google search: the result is:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_for_your_tv/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/toestellen-voor-tv/voor-je-tv.html

Yes indeed 6 euro/month
Ik lijdt een beetje aan google vermoeidheid 😉 😃
Reputatie 7
Badge +1
Ook voor de nieuwe packs is er een prijsverhoging wanneer er bijvoorbeeld een extra decoder aanwezig is. We proberen ons aanbod zo eenvoudig mogelijk te houden en dit tegen de best mogelijke prijzen. Mvg, Koen

Hallo Koen,
Bedankt voor het antwoord. Dat klopt maar bij ons gaat er van de € 5 korting op de Smart+25, € 2 af en er is nog een verhoging van Internet Comfort. Je krijgt daar niets voor terug en daar gaat het om. Prijsverhoging kan maar geef er dan iets voor terug. Heeft PX toch ook gedaan met de nieuwe abo´s op 01 augustus 2017.
Groetjes, Antoon

Reageer