Beantwoord

Eindejaarsactie

  • 27 November 2018
  • 8 reacties
  • 414 Bekeken

Wat zijn de mogelijkheden voor bestaande klanten met de iene, miene, mutte actie?
icon

Beste antwoord door Martin 27 November 2018, 17:38

Bekijk origineel

8 reacties

mms helpt deze post je wat verder hier >
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/actie-iene-miene-mutte-46141
Die had ik idd al gezien.
Daar zou toch wel eens naar mogen gekeken worden.
Hier omzeggens 14j klant, altijd correct facturen voldaan aan +- €100/mnd = €16000.
Jammer dat vaste klanten in de kou blijven staan ...

edit: truken van de foor zoals opzeggen en op een andere naam opnieuw aansluiten zijn mijn stijl niet, daarom de vraag.
Inderdaad! en dit wil ik ook niet doen of beter gezegd dat wil mijn pa hier ook niet doen en die is klant van in het jaar stillekes.....
Op een mail rechtstreeks naar PX komt er alleszins geen reactie.
Vreemd, want op een mail enkele weken geleden om mijn pack te upgraden werd ik binnen 30 min opgebeld (na 20u) om dat te regelen, ook de facturatie was geen probleem hiervoor ;-)
Beroepshalve moet ik zelfs hun producten verkopen, dan steekt het toch een beetje als je dergelijke acties aan de man moet brengen. Dit terzijde, want dat geeft mij natuurlijk geen privileges tegenover andere bestaande klanten.

Nu is het nog even afwachten naar het standaard antwoordje (waar we geen fluit aan hebben) dat een medewerker hier zal neerpennen.

Wat je wel kan ondervinden is dat (nieuwe) klanten die roepen en tieren wel een compensatie kunnen krijgen die volgens mij PX meer kost (aan kosten en manuren) dan hun bestaande klant(en) een geste te doen.
Update:

Deze avond telefoon gekregen van Proximus klantendienst.
Eerlijk moet ik zeggen dat ik een héél vriendelijke dame aan de lijn kreeg.
Met de daver in haar stem begon ze aan haar verhaal dat de Proximus richtlijnen duidelijk zijn en de actie ENKEL en ALLEEN voor nieuwe klanten beschikbaar.

Na het ijs te breken met de woorden dat ik het begreep had ik nog een kort aangenaam gesprek met de dame.
Conclusie is dus dat Proximus geen uitzonderingen maakt en dat ze dagelijks tig vragen krijgen om deel te nemen aan deze actie als bestaande klanten.
We moeten dus niet op de boodschappers schieten die om den brode dergelijke "leuke" berichten mogen doorgeven aan de klant 😉

Toch blijf ik het jammer vinden dat Proximus geen enkele moeite schijnt te doen om z'n vaste klanten op één of andere manier te bedanken (los van de premium club, whoehoho).
Mss kan men er eens over nadenken om klanten bijvoorbeeld om de 5 of 10 jaar toch te laten deelnemen aan dergelijke acties?
Maar zoals bij vele grote bedrijven beslissen goed betaalde mensen in strakke pakken hoe het beleid loopt.
mss kunnen ze x % korting op je aanrekening geven, waarbij x oploopt in functie van het aantal jaren vaste klant je bent !
mss kunnen ze x % korting op je aanrekening geven, waarbij x oploopt in functie van het aantal jaren vaste klant je bent !
Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn.
Vraag is natuurlijk of je met een omzet van 4 miljard en een winst van 124 miljoen euro moet wakker liggen van een klant meer of minder ...
Dat heb ik hier al dikwijls ook aangehaald zolang de concurrentie niet harder wordt en ze toch altijd nog meer klanten jaarlijks kunnen winnen (dwz: mee bij dan er weglopen) zoals het nu het geval dan gaat er inderdaad geen reden zijn om wakker te liggen ….

Reageer