Vraag

Eindafrekening

  • 22 November 2022
  • 11 reacties
  • 136 Bekeken

Beste,

Ik ben op 14 okt 22 verhuisd en heb de modem en tv box weg genomen.

Ik heb het abonnement opgezegd op 30 okt en heb een bevestiging gekregen.

De factuur van oktober werd op tijd betaald. Alsook Netflix.

Toch krijg ik nog een afrekening voor verbruik in de maand November.

De helpdesk noemt het een afrekening voor gebruikte diensten maar kan me niet zeggen welke diensten. We kunnen niks verbruikt hebben daar alle apparatuur verwijderd en opgestuurd werd.

Graag een rechtzetting.

klant nr 61125xxxx

 


11 reacties

Ter info: indien nog niet gebeud, zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

Dag @pinkie  De aangerekende kosst voor november is gecrediteerd t.w.v. 14,12 euro. Netflix kun je beter opzeggen via hun website. Voor ons zijn al je producten opgezegd. Groetjes Luc

Beste

Dank voor het snelle antwoord,

de factuur bedroeg 27.61.

Dus is er nog een aanrekening van +/-13 euro.

waarvoor is dat ?

 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@pinkie  Ja dat is voor Netflix

 

Netflix werd toch al betaald met de afrekening van oktober ?
volgens de gegevens van netflix van 17 okt  tot 16 nov.

Vanaf 17 nov op eigen rekening.

 

mvg 

Reputatie 7
Badge +3

Klopt en het is deze periode wat nog aangerekend is op deze aanrekening. Best even Netflix contacteren. @pinkie 

Beste Luc

ik snap het niet goed.

op 17 okt werd de netflix rekening voldaan door jullie met de centen die u van mij oktober rekening heeft gekregen

Deze NETFLIX betaling  loopt tot 16 november. Sinds 17 nov betaal ik zelf mn NETFLIX.

waarom rekent U dan nog aan in november ?

en toen werd het stil

Reputatie 7
Badge +3

@pinkie  Ik werk niet dagelijks op dit forum m’n excuses. Je betaling van  27 oktober is gebruikt voor de aanrekening  7249039324 het abonnementsgeld van Netflix was voor de periode  17/9 - 15/10. Deze wat nu aangerekend is is bedoeld voor oktober - november. Zoals je weet ben je destijds ook een maand later begonnen met betalen voor Netflix als ik me niet vergis.

OK , prima. dank voor de info.

wordt er dan een aangepaste  rekening gestuurd ?

 

mvg

pinkie

Reputatie 7
Badge +3

@pinkie  Ja deze zou je spoedig moeten ontvangen. opgemaakt (22/11)

Reageer