Een klacht indienen per telefoon of per e-mail. Feedback gezocht

Een klacht indienen per telefoon of per e-mail. Feedback gezocht
Reputatie 7
Badge +4

Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren.

Voor de test, klik hier

Hartelijk dank voor je feedback! Kies je taal door te klikken op de balk rechtsboven


12 reacties

Whatever, want zoals ik al zei : niet verder geraken, want ….. eerst je vraag verduidelijken , dan nog verder specificeren en uiteindelijk raak je niet op een mail of mailformulier maar krijg je een voorstel om je te laten terugbellen. Mail??

Oh mijn gevolgde weg? ik wil een klacht indienen over dienstverlening, technische vraag, internet, internetaansluiting,  zo ongeveer. En dan krijg je
 


Ik vertrok van het idee ik ga een klachtenmail sturen naar PX, dus hoe doe ik dat?
En waar ben ik geraakt? Bel ons of wij bellen u terug.
En mijn specifieke vraag heb ik nergens ingevuld. Ik weet nog altijd niet hoe ik Proximus een mail kan zenden. Ik hoop dat dit scherm niet komt als ik een klacht heb over mijn telefoon die niet werkt ;)
Ik vrees toch dat veel klanten dit geen dienstverlening vinden.

Inderdaad, ik heb precies hetzelfde probleem.

Dat bedoel ik dat we zullen moeten afwachten wat er uiteindelijk uit de bus zal komen...

Ze vragen feedback, hopelijk doen ze er iets mee.

 

Inderdaad al ruime tijd bekend (en al heel dikwijls aangekaart/aangeklaagd geweest hier op het forum gedurende de vele jaren heen) , alleen voor klacht i.v.m. factuur en voor de rest niks te e-mailen.

We zullen wel horen zeker van de Proximus forummedewerkers of ze dit in de toekomst mogelijk zullen maken voor alle soorten klachten.

Whatever, want zoals ik al zei : niet verder geraken, want ….. eerst je vraag verduidelijken , dan nog verder specificeren en uiteindelijk raak je niet op een mail of mailformulier maar krijg je een voorstel om je te laten terugbellen. Mail??

Oh mijn gevolgde weg? ik wil een klacht indienen over dienstverlening, technische vraag, internet, internetaansluiting,  zo ongeveer. En dan krijg je
 


Ik vertrok van het idee ik ga een klachtenmail sturen naar PX, dus hoe doe ik dat?
En waar ben ik geraakt? Bel ons of wij bellen u terug.
En mijn specifieke vraag heb ik nergens ingevuld. Ik weet nog altijd niet hoe ik Proximus een mail kan zenden. Ik hoop dat dit scherm niet komt als ik een klacht heb over mijn telefoon die niet werkt ;)
Ik vrees toch dat veel klanten dit geen dienstverlening vinden.

ja en met e-mail bedoelen ze niet altijd een e-mail adres.

Dan zou dat eerder mogen blijken, niet nadat je X-aantal vragen hebt beantwoordt en van hot naar heir bent gestuurd m op een pagina te komen waar dan (in een la-ange tekst) beschreven wordt hoe best contact opnemen. Daar moet je dan naar onder scrollen om e-mail te zien en nergens te geraken.
Hoe luidt de titel van dit topic ook al weer ? :wink:

Het kon al vroeger via mail form, maar dit lukt alleen i.v.m. facturen.

On Topic dan maar :sunglasses:


Ik heb de test pagina bezocht en gevolgd, ik heb ook feedback gegeven.


Voornaamste kritiek: een klacht indienen per telefoon of via mail?
Geef dan in godsnaam een mailadres op! Je wordt via een wirwar van vragen (al dan niet noodzakelijk - een doorsnee gebruiker zal de noodzakelijkheid zeker niet inzien) uiteindelijk nergens terecht tenzij een verwijzing naar de chatbot of telefoon. Een mailadres is onvindbaar.


Mijn ervaring met de chatbot is zeker niet positief. Allesbehalve.
Telefoon? ALS je een goede hulpverlener treft (en soms wat geduld hebt) een goede oplossing.

 

 

Ter info: Proximus forummedewerkers helpen ook de mensen verder indien deze derdendienst(en) niet reageert  op je klacht, wat ze verplicht zijn,  en wordt er een dossier opgesteld tegen hen en als hieruit blijkt dat ze de wet/regels niet gevolgd hebben, moeten ze alles terugbetalen.

Betreft: malafide praktijken 

Zowel Moxi Games als Veedz Help rekenen elke maand 4.99 euro aan via mijn Proximus factuur.

Daar ik geen idee heb hoe ik deze diensten/abonnementen heb besteld, lijken me dit malafide praktijken die asap moeten worden gestopt.

Ik merk op het Proximus forum dat ik niet het enige slachtoffer ben van dergelijke praktijken en sommige klanten reeds klacht hebben ingediend bij de Ombudsman Telecom.

Inmiddels heb ik beide diensten een mail gestuurd met STOP ABONNEMENT voor mijn GSM nummer

Bij voorbaat dank voor uw bericht.  Hans De Backer

Betreft:  bijladen belkrediet per ongeluk op oud (afgesloten) gsm-nummer

wij hebben per abuis een belkrediet herladen op een oud (en inmiddels afgesloten) gsm-nummer. Ik heb hierover gechat met uw dienst maar ik kreeg daar doodleuk te horen dat daar niets aan de te doen valt. Het gaat dus om een onverschuldigde betaling (want afgesloten nummer) en uw dienst weigert dit terug te betalen. Ik kan u alle gegevens bezorgen die u maar wenst (oud gsm-nr, huidige gsm-nr, naam, adres, bankgegevens enz.à. Het lijkt mij dus loutere onwile te zijn een klant verder te helpen. Hopelijk hier meer succes. Dank alvast voor uw bericht. I Massin

Reageer