EEN DAG te laat betaald, 15 euro aanmaningskosten

  • 2 January 2018
  • 5 reacties
  • 886 Bekeken

Ik kreeg de factuur van 29 december binnen.
Tot mijn verbazing staan daar 15 euro aanmaningskosten bij omdat ik de factuur van 28 november EEN DAG te laat betaald heb. Alleen maar omdat ik niet bij mijn rekening kon.
ipv 13 december heb ik 14 december betaald.
De rekening daarvoor was terecht.
Ook staan daar 30 euro reactivatiekost bij.
Ik heb niet eens gemerkt dat het afgesloten was en vraag me dus af of dit wel klopt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo, het gaat hier om de factuur van 28/10/2017 die pas op 13/12/2017 is betaald geweest, de kosten zijn voor deze factuur geweest. Omdat dit de eerste keer gebeurd, heb ik dit uitzonderlijk gecrediteerd, je mag 45 euro in vermindering van jouw factuur en het verschil betalen, 1 aanmaningskost van 15 euro heb ik wel niet gecrediteerd. Het bedrag dat je ons moet overschrijven is 30 euro. Groetjes, Aziz
Ik heb die 30 euro betaald, maar de "kwijtgescholden" 45 euro staan nog steeds open op mijn rekening. Die willen ze blijkbaar toch hebben.
Reputatie 6
Badge +2
Als je die 45 op MyProximus nog open ziet staan: dat bedrag verdwijnt wel als de 30 bij PX ontvangen is kan een paar dagen duren.
Je antwoord klopt niet.
Die 30 euro zijn al meer dan 10 dagen binnen.
Nu staat nog die "kwijtgescholden" 45 euro nog open.
Reputatie 6
Badge +2
Je antwoord klopt niet.
Die 30 euro zijn al meer dan 10 dagen binnen.
Nu staat nog die "kwijtgescholden" 45 euro nog open.


Bij mij staat er ook nog wat open op MyProximus, ik heb daarvoor contact opgenomen en het blijkt een fout in het systeem.

Meld het in elk geval hier:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Of ook op hun FB pagina.

En zeker nog eens inbellen ...

Reageer