Dubbele facturering Proximus - Orange

  • 21 June 2021
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Ik ben in maart overgestapt van Orange naar Proximus voor zowel tv, internet en telefonie. Blijkbaar is Proximus er nog altijd niet in geslaagd om mijn contract bij Orange op te zeggen want ik krijg al 3 maanden facturen voor tv en internet voor zowel Orange als Proximus. Dit is al meermaals gemeld (ook met de vraag om terugbetaling van onkosten hierdoor) maar hier wordt vrij onbeleefd op gereageerd door medewerkster Linsey en het probleem is nog steeds niet opgelost aangezien ik terug een factuur van Orange heb ontvangen. Iemand die weet waarmee ik hier terecht kan want via mail lukt niet echt, via telefoon ook al geprobeerd, chat lukt ook niet, ...


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MurielDW 

alle gegevens gezien en dossier voor nazicht is opgemaakt.

groeten

Tina

ingevuld!

 

Reputatie 7
Badge +3

@MurielDW 

we willen graag nakijken en helpen

Kan je in je profiel contactgegevens invullen ? je klantennummer ?

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

Hoe word je klant via Easy Switch?

  1. Geef ons je Easy Switch ID en klantnummer door op het ogenblik van je bestelling bij Proximus.
  2. Op de dag van de afspraak, zal onze technicus het materiaal bij je komen installeren.
  3. Daarna doen we onmiddellijk het nodige om je producten bij je huidige operator op te zeggen.

Dit heeft niks met proximus te maken !!! Vriend van ons ging van orange naar telenet en zei orange zelf op en alles terugsturen modem en decoders. Na 5 maand waren ze nog steeds klant was zo gezegd niks toegekomen. Zelfs als de bewijs van de bpost stuurden kregen ze te horen dat dit geen 100% zekerheid was dat ze ook een lege doos konden gestuurd hebben. Ze hebben tenslotte de ombudsdienst ingeschakeld omdat het niet wilde lukken. Er belde dan iemand van orange die mensen op dat oronge het spijtig vond dat ze niet meer moeite gedaan hadden ipv de ombudsdienst in te schakelen.

Reageer