Vraag

dringend ...

  • 25 January 2020
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

beste ,

 

2 maanden geleden zijn we overgeschakeld naar biz proximus .

er kwam een vertegenwoordiger en alles werd geregeld .

ook werden er papieren van domiciliering ingevuld .

vandaag ligt hier in onze zaak alles plat … zowel telefoon , internet , vaste lijn .

ik heb myproximus geïnstalleerd en zag dat er nog geen betaling werd uitgevoerd .

deze onmiddellijk via myproximus betaald en proberen te bellen naar de klantendienst … niemand meer daar . zitten nu al een paar uren met onze vingers te draaien . kan iemand aub asap alles terug open gooien ?

ps heb niets van waarschuwing gehad … vind dit niet kunnen .

 

mvg

Gery


2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@gery1980 

Beste,

vandaag zie ik activatie domiciliëring, wellicht na contact klantendienst ?

Producten en diensten zijn terug actief ?

Er werden nochtans 2x brieven (28-12 en 4-1) verstuurd ivm herinnering betaling - Vreemd dat je ze niet ontvangen hebt. We sluiten nooit af zonder verwittiging. 

Groene factuur is actief sinds begin december 2019 : link werd bevestigd.  Dus de factuur en de cn van 3-1-20 zou je in de mail ontvangen moeten hebben ?  Kan je de spam eens nakijken ?

Excuses dat dit zo gelopen is. De heractivatiekost werd nu weggenomen. 

vriendelijke groeten,

Tina

 

Als het dringend is ga je naar de helpdesk moeten bellen aangezien heir niemand van prox langskomt in het weekend

0800 22 800

  • Klantendienst residentieel: 0800 22 800
  • Klantendienst zelfstandigen & KMO: 0800 22 500
  • Klantendienst grote bedrijven: 0800 22 200

https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html

Reageer