@CristinaIs
Beste,
bij jou staat er al geruime tijd geen domiciliering meer actief.
Rekeningen worden per overschrijving betaald.
Wil je een nieuwe domiciliering laten activeren?
Rekeningnummer hetzelfde als waarvan de betalingen nu gedaan worden?
De laatste rekeningen dienen sowieso nog manueel betaald te worden.
groeten,
Tina
Beste,
mijn domiciliëring word de laatste tijd niet afgetrokken van mijn rekening. Nu had ik het iets minder in de gaten dan anders en is de hele boel afgesloten. Ik heb ondertussen de factuur zo betaald maar ben nog steeds afgesloten van alles.
Is er een mogelijkheid om snel alles terug aan te sluiten aub?
mvg,
Cristina
@Stefanie78 De betaling is binnen en alles staat inmiddels terug actief.
Er staat geen domiciliëringsmandaat actief. Wens je dit te activeren? Mag dit op het IBAN-nummer waar je laatst mee betaalde?
Ik wil je ook nog de tip meegeven om eens te kijken naar onze Flex packs. Een omschakeling naar Flex zou namelijk voordeliger voor jou zijn.
Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus
Groetjes,
Antonella