Beantwoord

domeinnaam op factuur

  • 18 April 2021
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Badge

Heb zopas op mijn factuur gezien dat er domeinnaam op staat en aangerekend wordt... ben particuliere klant en heb geen domeinnaam aangevraagd

icon

Beste antwoord door YorickP 19 April 2021, 14:19

Bekijk origineel

5 reacties

morgen kunnen de prox forummedewerker je hierbij verder helpen 

ondertussen hier → Proximus Forum Profiel zoveel mogelijk je privégevens aanvullen en bijkomende info kan onder “ticket (privé) ingevoerd worden 

Reputatie 6
Badge +3

Vanaf 1 April is Proximus gestopt met de dienst gratis domeinhosting. Als u zo’n hosting had, wordt er vanaf 1 april 2.50 euro voor aangerekend. Hiervan heeft u normaal gezien de afgelopen maanden mailverkeer met verwittiging gekregen.

Badge

Ik had dat inderdaad maar heb er nooit iets mee gedaan... geen idee voor wat je het kon gebruiken. Kan ik dit opzeggen..

Heb al dikwijls problemen gehad met mailbox van berichten die niet toekomen of verzonden worden

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jessie , ik heb hiervoor een dossier aangemaakt om dit te laten verwijderen 48076612. Ze laten u spoedig wat weten. Groetjs Luc

Badge

Dank je wel

Reageer