Beantwoord

Discriminatie van bestaande klanten

  • 5 December 2018
  • 5 reacties
  • 618 Bekeken

Zoals in het verleden ook al dikwijls het geval was worden bestaande klanten ( die toen ze aansloten de volle pot betaalden en geen cadeautjes kregen ) ook ditmaal weeral vergeten , ik zou ook graag een tv voor maar € 69 ontvangen , maar dit is blijkbaar teveel gevraagd
icon

Beste antwoord door Joel M 11 February 2019, 11:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Helemaal mee eens, in plaats van een cadeautje krijgen we een prijsverhoging, wij betalen die nieuwe mensen hun tv. Maar ik heb er genoeg van, stap 1 tv abo eruit, nu even kijken voor de telefoon, dat wordt stap 2 als laatste zorgen dat al m'n belangrijke mail op m'n gmail komt dan ben ik klaar voor stap 3 als er een leuk aanbod elders komt
Reputatie 6
Badge +3
Dag Luc,
De promo van de TV is enkel voor 'nieuwe internet' klanten die een Tuttimus abonnement activeren bedoeld.
Indien je via deze link nog even je klantennummer doorgeeft kunnen we zien of we nog iets anders kunnen aanbieden.
Mvg, Wilfried
Is dit typisch Proximus , ze vragen je klantnummer en als je dat aan hen hebt door gegeven word het oorverdovende stil , ik denk dat dit het spreekwoord : veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven , alle eer aandoet
We zijn nu 2 maand verder en nog steeds geen nieuws van proximus , of terwijl weten ze niet wat doen of anders zijn klanten niet belangrijk voor ze , wie zal het zeggen
Reputatie 7
Badge +3
Beste Luc,

Excuses alvast voor de late reactie.

Bij nazicht is er gebleken dat er momenteel geen lopende aties zijn voor bestaande klanten.

Indien deze er zijn worden onze klanten hiervan ingelicht via brief of via een telefoontje van onze callcenters.

Groetjes,Joêl