Beantwoord

Diensten optimaliseren

  • 13 April 2019
  • 9 reacties
  • 284 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Beste,

Ik had enkele vragen over mijn abonnementen zowel prive als zakelijk.

Deze kunnen naar mijn mening geoptimaliseerd worden, voordeliger.

Zakelijk gsm overgestapt naar nieuwe formule xl maar oude formule blijft mee aangerekend, volgens mij door dataphone tot eind juni. Wel onzinnig want ik betaal extra gb in al een al ongelimiteerd pakket.
Maar dit wil ik bevestigd zien.

Prive heb ik 2 decoders, internet, en een vaste lijn met nummermelder.
De vaste lijn wordt niet gebruikt. Tevens is de telefoon zo oud dat deze niet werkt, draadloos model na enkele minuten niet in lader valt deze uit.
Moet niet vernieuwd worden, daar ik geen vaste lijn en dus ook deze kosten niet meer wens.

Bovendien wil ik kijken internet plus 2 decoders in een ander pak terecht kan.
Goedkoper of met andere voordelen.
Of enkel de vaste lijn geschrapt kan worden.

Ik wens hierover gecontacteerd te worden om bovenvermelde zaken uit te klaren en te optimaliseren.

Mvg.
icon

Beste antwoord door steve-bitstudio 8 May 2019, 11:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Kunnen we vandaag een afspraak maken voor contact op te nemen?
Dank je.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Samantha,

Bedankt voor het duidelijke antwoord betreft mijn zakelijk account en de dataphone optie.

Voor het privé abonnement heb ik u reeds een privé bericht gestuurd met de relevante informatie.
Kunt u mij nog een dag bevestigen dat ik volgende week hierover gecontacteerd wordt?

mvg Steve.
Graag gedaan. :)

Ik kreeg bevestiging dat u dinsdag voormiddag gebeld zal worden.
Reputatie 3
Badge +1
Dank voor de goede opvolging SamanthaV!
ik wacht even het telefoontje dinsdagvoormiddag af.
graag gedaan. 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Samantha,
Ze hebben mij deze ochtend proberen te contacteren, maar helaas was ik om 10 uur even niet in de mogelijkheid om op te nemen.
Het telefoonnummer waarmee gebeld is kan ik niet op terugbellen.
Kan een nieuwe afspraak geregeld worden plus richtuur?
Mvg Steve
Hallo Steve
Mijn excuses voor het late antwoord.
is het ondertussen gelukt?
ik kreeg een melding dat je opgebeld zou zijn?
Mvg Samantha
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Samantha,

Bedankt voor de opvolging.

Dit is ondertussen in orde.

Abonnement prive is aangepast naar mijn wens.
En gsm loopt volgende maand af.

Mvg Steve.
super! blij te horen dat het in orde is. 🙂