Ik heb 3 weken geleden een factuur binnengekregen van een late betaling wat overigens mijn fout was sinds ik alle finnancien van mijn moeder doe. Wij hebben te laat de internet factuur betaald en waardoor wij in 1x gelijk de deurwaarder kregen nadat de internet services was onderbroken.
Weekje later heb ik alles netjes bij de deurwaarder betaald en te horen gekregen dat ze de betalingen pas volgende week maandag overmaken en dat woensdag proximus de geld heeft.
Woensdag heb ik jullie opnieuw gecontacteerd waarbij ik als antwoord kreeg dat ze nog niks binnen hebben gekregen. Dus ik heb 2x heen en weer gebeld en opnieuw proximus donderdag gecontacteerd en als antwoord gekregen dat ze het geld hebben en alles in orde is maar dat ze niet de internet terug aan kunnen doen voor een of andere reden.
2x gebeld weer en 2 dossiers zijn geopent waaronder eentje hoge prioriteit heeft. Ik heb ook nog eens een kopie van mijn moeders id gemaakt (met toestemming) sinds we moesten heridentifceren o.i.d. heel onduidelijk aangezien ik verschillende antwoorden kreeg.
Nu is het maandag en de services zijn nog steeds niet hervat terwijl ik dik 2 weken geleden het volledige bedrag heb betaald bij de deurwaarder.
Ik zit nu al 3 weken zonder werkende internet.
HELP AUB.