Beantwoord

Details raadplegen


Hoi. Ik begrijp niet wat ik nog meer kan doen om mijn details van mijn factuur van dec en jan te raadplegen: Ik ben ingelogd, heb me beheerder gemaakt, heb een sms gestuurd naar 8787, heb een bevestigingsmail ontvangen en nog blijven die exel bestanden LEEG! Hulp aub.
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 April 2019, 16:53

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi gebruiker
werk je via de app of de site hiervoor ?
heb je de files al eens proberen openen vanaf een ander toestel?
hoi. bedankt voor je reactie. Ik werk op de laptop en via de site. Ik probeer het eens via een ander toestel... alvast bedankt voor de tip
via tablet ook leeg excel bestand, via app zijn mijn facturen niet te raadplegen (?) geen idee waarom, maar de knop doet niets...
Lukt nog steeds niet... Nog suggesties? 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb dossier 37788746 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren!
is er een oplossing ? want ik heb dezelfde problemen, mijn excel bestanden zijn allemaal leeg.
Reputatie 7
Badge +3
pvdeynse,

ook voor jou is er een dossier opgemaakt voor de betrokken dienst, zij zullen je contacteren.

Groetjes,

Tina
Na het sms´en van "TONEN" naar 8787 duurt het een week vooraleer de .csv bestandjes in jouw Mypxs/facturen/details aangevuld worden. Dus niet onmiddellijk inzichtelijk.
Bijkomende info: Een veel voorkomend probleem dat hier regelmatig opkomt is dat juist na het sms'en van "TONEN" (zelfs na langer wachten dan een week) het csv bestand niet zichtbaar wordt en er een ingreepje van Prox medewerkers nodig is
pvdeynse,

ook voor jou is er een dossier opgemaakt voor de betrokken dienst, zij zullen je contacteren.

Groetjes,

Tina


Ik wacht nog steeds op een oplossing, wanneer kan ik mijn details bekijken, al de csv bestanden zijn leeg(geen data) Vandaag terug een aanrekening ontvangen waarvan het details bestand leeg is.
ik wacht nog steeds, waar blijven die details ??? wat hebben jullie te verbergen, waarom zijn er geen details te bespeuren?? Via de klantendienst heb ik na aandringen een schriftelijk schrijven ontvangen met de details van de maand Januari, maar ik wil de details van elke maand kunnen raadplegen, trouwens op een factuur moeten alle details vermeld staan, niet enkel het totaalverbruik. Hoe kunnen we als klant nagaan naar wie we gebeld hebben, of moeten we terug een notaboekje bijhouden en alle communicatie zelf opschrijven.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Mijn collega van MyProximus meldt dat er nog klanten dezelfde problemen gemeld hebben.

Vandaar dat onze IT dienst gecontacteerd werd. Onderzoek naar de oorzaak is momenteel lopende en we hopen snel een oplossing hiervoor te kunnen aanbieden

Oprechte excuses.

Met vriendelijke groeten,

tina
nieuwe aanrekening gekregen en nog steeds geen details te bespeuren, dus ik vraag het nogmaals wanneer worden details vermeld op de aanrekening ?
Hallo
Momenteel is er helaas nog altijd een technisch dossier lopende in verband met dit probleem.
Eens de SMS "tonen" verstuurd naar 8787, zou je effectief toegang moeten hebben tot de details.
Maar voor sommige klanten lukt dit niet.
De technische dienst doet al het nodig om het zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.

groetjes
Samantha
Bij mijn pa kan hij wel via MyProximus de details in een csv bestand downloaden maar bij de oproepen via vast lijn staat het nummer die hij gebeld heeft er niet bij!

NB: ik denk dat het ook geen zin heeft dat je, om details weer te geven omtrent je oproepen via vaste lijn, om met een pay&go kaart "tonen" te sms'en.
Martin, is dit voor alle oproepen? Of enkel voor bepaalde.

En uiteraard is de sms met "TONEN" enkel te versturen vanop het gsmnummer van welk je de details wilt zien.
Dit is specifiek voor de Mobiele nummers, niet voor de vaste lijn.
zoveel oproepen doet hij nu echt ook niet maar het is sinds zijn laatste twee facturen en als ik hem vroeg of hij weet waar hij naartoe gebeld heeft, antwoord hij mij waarom zou ik anders de details opvragen om te weten waarnaartoe ik gebeld heb ☺️
Martin
kan je mij eventueel zijn klantennummer doorsturen?
Dan kan ik eens een kijken nemen.
Hier ook hetzelfde probleem sinds maart. Graag een dossier hiervoor openen want chatmedewerkers krijgen het probleem niet opgelost.
Er is een algemeen technisch dossier lopend voor dit probleem.
Dit omdat er meerder klanten geimpacteerd zijn.
Onze technische dienst probeert dit asap op te lossen.
groetjes Samantha

Reageer