Vraag

Detail faktuur

  • 12 May 2019
  • 7 reacties
  • 348 Bekeken

Heb een klein probleempje met overzicht van fakturen.Nu is de werkwijze verandert voor de fakturen.Krijgen dit nu van begin tot einde van de maand.Daarjuist één gekregen langs email,geen probleem voor te betalen.Maar in jullie promofilmpje beloven jullie nog altijd een gedetailleerde faktuur.Verleden maand geen gekregen.Dacht dat dit eenmalig zou zijn,maar nu ook nog niet.Staat alleen het verbruik,aantal gesprekken en sms-en.Heb langs de chat van Proximus dat ook gevraagd en daar vertelden ze me dat dit niet meer mag van de privacywet.Geloof er juist niets van,mag toch wel weten waarvoor jullie die aanrekening sturen en weten naar wie ik gebeld of gesmst heeft.Bij Myproximus staat er ook dat ge dit kunt downloaden als een exelbestand.Ge moet wel eerst een sms sturen naar nummer:8787 voor elke gsmnummer.Ook gedaan en bevestiging van gekregen.Heb dit eens gedaan en er staat juist niets in.Daarvoor was dat gewoon een faktuur op pdf met alle gegevens in.Daarna naar een Proximuswinkel geweest en daar vertelden ze me dat ze het ook niet wisten.Bij hun op computer konden ze wel mijn gedetailleerde faktuur bekijken.Ze hadden me daar voorgesteld (als ge dit wilt)naar de winkel te komen en daar mijn gedetailleerde faktuur te bekijken. Waarom veranderen ???????Heeft iemand dat ook?
Groeten Elsermans

7 reacties

Ter info: Heb dit vroeger ook voorgehad maar hebben ze in orde gebracht.
Best afwachten tot iemand van het Proximus team hier morgen langskomt om je post door te nemen zodat ze dit verder kunnen onderzoeken onderzoeken voor u.
Dag Martin,

Het ergste van al is,heb dit eerst langs de Proximuschat voorgelegt,geen oplossing.
Dan langs Messenger om,ook geen oplossing.
Een vrijdag langs de winkel geweest,denk zal persoonlijk eens gaan horen,ook geen oplossing.
Wel triestig,vind ik.Zou alleen willen weten van de telefoongesprekken en smsen.Niet van het surfgedrag.
En dat kunnen ze me niet met mail opsturen. :-(
Zal even afwachten he.
Bedankt voor uw reactie.
Groeten,
Dré
Reputatie 7
Badge +4
Er lijkt mij inderdaad één en ander niet in orde …. ook ik zie geen detail meer (op mijn aanrekening mobiel, destijds gevraagd en bekomen via sms) en zelfs xls (csv) file is nu gewoon leeg (op titel na)….
Door Px medewerkers dus zeker eens na te kijken …. (problemen tussen My Proximus en "backend" facturatiesysteem?)
Ter info: Voor alle zekerheid bij mij nog eens gaan checken want Proximus had een maand geleden dit probleem opgelost voor mij en nu is het cvs bestand voor de aanrekening van de nieuwe maand nog altijd in orde. :
👍
Hallo Elsermans
Kan je mij via een privébericht (klik hier) jouw klantengegevens eens doorsturen?
Dan kan ik eens kijken wat er gebeurd.
Groetjes Samantha
Elserman
Op een aanrekening mogen we effectief geen details meer meegeven.
Dus dat je op de aanrekening zelf geen details ziet, is normaal.

Maar het zou effectief mogelijk moeten zijn om een detail van de gesprekken op te vragen via jouw MyProximus account.
Jouw profiel ziet er volledig correct uit, dus zo direct zien we het probleem niet.

Helaas ben je niet de enige persoon die met dit probleem te maken heeft.
Er werd een oplossing opgesteld en een aantal klanten hebben nu wel toegang.
Maar blijkbaar is dit nog niet voor iedereen het geval.
Ik heb jouw voorbeeld ook doorgegeven.
Dus we moeten nog even wachten op een antwoord van onze technische dienst.
Dag,

Ben juist even gaan kijken bij "details" maar er staat nog niets op.
We zullen gewoon nog wat afwachten he.
Bedankt in ieder geval.

Groeten,

Dré

Reageer