Goeiedag,
Net een factuur gekregen met 4 betalingen voor demon games. Blijkbaar een zeer vaak voorkomend probleem bij Proximus. het spijt me ik heb deze dienst niet aangevraagd en wens deze dus niet te betalen. De vriendelijke heer van Proximus liet me aan de telefoon weten dat dit zijn bevoegdheid te boven ging. Waar die bevoegdheid dan wel zat is ongekend voor deze persoon. Dus oproep: de persoon bij proximus met bevoegdheid mag me even bellen (naam en nummer van mezelf gekend veronderstel ik aangezien Proximus er ook in geslaagd is deze data door te geven aanmalafide bedrijven). GDPR lijkt me dat trouwens helemaal niet in orde.
Proximus verschuilt zich op de fora achter “daar kunnen we niks aan doen”. Langs de ene kant begrijp ik hen: als je op de politiek moet wachten dan zijn we nog wel even bezig (20 juni heeft Kris Peeters actie ondernomen … we wachten nog steeds). Langs de andere kant zou ik hopen dat Proximus zich als leider gedraagt in de IT industrie en voorop loopt in de strijd tegen dit soort misbruik dat vroeg of laat de markt zal doen kantelen. Ik denk dan ook altijd aan vb grootouders in mijn familiie die proberen bij te blijven met IT en vaak het slachtoffer zijn van dit soort scams. Proximus, doe eens alsof je een leading company bent ipv je te verschuilen aub.
mvg