Beantwoord

Demon games aanrekening



Toon eerste bericht

100 reacties

beste,

ik zelf ben ook het slachtoffer van deamon games geworden

bij nazicht van mijn facturen staat er 6 x 4.99€ op mijn factuur.

naar het nummer 080020567 bellen lost idd het probleem snel op.

maar deze grap kost met toch wel 30 € !!!

ik vind het niet kunnen dat een respectabel bedrijf zomaar meegaat in het oplichten van mensen 

Zelfde verhaal hier … volgens “mijn factuur” blijkbaar sinds vorige vrijdag 4,99 euro aangerekend voor Demon Games …

Heb contact opgenomen op help.be@pmconnect.co.uk (mail met vraag tot onmiddelijke stopzetting)

Afwachten … voorlopig nog geen reactie, maar wou mij hier alvast aansluiten bij de lange lijst van gedupeerden ...

heb je demo games als gecontacteerd en daar klacht ingediend

Nummer of app Leverancier E-mail Telefoon Details
demon games PM Connect LTD help.be@pmconnect.co.uk 0800 20 567  

 

Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

ander links die je kunt raadplegen → Proximus+dienst+door+derden

Als van hen geen reactie komt kan Proximus een klachtendossier opstellen tegen hen.

Reputatie 7
Badge +3

@Tim VdBogaert 

Beste,

excuses voor de aanrekening : proximus is hier tussenpersoon en moet dit bedrag doorstorten.

je stuurt een sms met STOP naar de betrokken leverancier en ze zijn verplicht hier gevolg aan te geven.

Bij klacht/onterechte aanrekeningen : hier zijn de gegevens om hen te contacteren : 

demon games PM Connect LTD help.be@pmconnect.co.uk 0800 20 567

https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html#

groeten,

Tina

 

Volgens mij zullen ze ook niet meer aanrekenen want zij zijn niet rechtstreeks de boosdoeners, hoe dit constructie juist in elkaar zit weet ik ook niet in detail?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @halvegare dossier 51021654 is opgemaakt, de bevoegde dienst volgt het verder op en zal je informeren! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen_022  Ik zie inderdaad 1 aanrekening klaar staan om volgende maand te worden gefactureerd. Goed dat je het zo al hebt kunnen stopzetten. Mocht je meer informatie willen over derde diensten en hoe deze te blokkeren:

Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@kilgore De blokkeringen voor derde diensten werden geactiveerd op het betrokken gsm-nummer en dossier 48853587 werd opgemaakt met betrekking tot de kosten. Een dossierbeheerder houdt je op de hoogte. Groetjes, Antonella

TUI: morgen komen de Prox medewerkers terug langs op het forum.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
 

Reputatie 7
Badge +3

@Lin Van Wonterghem 

beste,

je gsm nummer is een bedrijfsnummer. Ik heb bericht gestuurd naar onze contactpersoon bij jullie

Zelf dien je langs je personeelsdienst te informeren om een dossier te laten opmaken.

groeten

Tina

Ik heb dus net hetzelfde. Ik dacht de voorbije maanden dat mijn kinderen iets gedownload hadden. Een hele maand mijn GSM niet afgestaan en wat blijkt? Jawel hoor, opnieuw 15€ op mijn factuur voor Demon Games, de 3de maand op rij al! Ik ga ze onmiddellijk mailen maar Proximus, doe hier iets aan aub. Ik heb me hierop nooit geabonneerd! Dit ruikt toch zeer sterk naar fraude. 

Bedankt voor de informatie, ik heb net alles aangevuld :-)

@Nick Degryse

via deze link vind je al veel info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

als we moeten tussenkomen , zal er een dossier opgemaakt worden.

groeten,

Tina

 

Dag Tina, 

blijkbaar mag jij de ontevreden klanten online sussen. Misschien wordt het tijd dat jullie legal department hierover gecontacteerd wordt en dit probleem aanpakt. Reeds vele maanden lang worden jullie klanten bestolen. Het lijkt me dat jullie hier een verantwoordelijkheid te dragen hebben. Of blijven jullie afwachten? 

Trouwens op de link die je hier naar iedereen doorstuurt, staat niet de info die wij allen nodig hebben. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@thaisa1402 

dossiers voor beide diensten zijn opgemaakt

de dossierbeheerder doet het nodige en houdt je op de hoogte

groeten

Tina

Ik dus ook. Ik vindt het echt niet normaal dat Proximus geld aan een fraudulent bedrijf blijft doorgeven. Hoe kan dat? 

Proximus, 

 

SHAME ON YOU !!

Bij verder onderzoek zie ik dat de VRT hierover al schreef in juni 2019, bijna 2 jaar geleden !!  

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06/19/check-uw-telefoonrekening-wordt-u-ook-plots-wekelijks-3-99-euro/  

En nog steeds ondernamen jullie hier geen actie tegen ! Een schande ! 

Reputatie 7
Badge +3

@Liske 

dossier 49152082 is opgemaakt.  

Als er een dossierbeheerder is aangesteld, zal het nodige gedaan worden. 

Ondertussen vragen we dat je zelf ook klacht indient bij Demon

ze zijn verplicht om hieraan gevolg te geven:

 

demon games     PM Connect LTD     help.be@pmconnect.co.uk     0800 20 567 

met vriendelijke groeten

Tina

Aangezien Proximus zelf niets doet… 

 

Aan alle gedupeerden: Via onderstaand nummer komen jullie bij Demon Games terecht, en daar kunnen jullie het abonnement stopzetten. Geld terugkrijgen wordt moeilijk vrees ik. Ik ben de strijd zelf niet aangegaan. Geen zin om daar energie en tijd in te steken. Maar nogmaals… Proximus, u moest beschaamd zijn.  

 

Demon Games : 0800 20 567 

Reputatie 7
Badge +3

@Jenni83 

@MichaS87 

zie hierboven de link van antonella en de genomen actie van Jurgen_022

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

indien nodig maken we een dossier 

vriendelijke groeten

Tina

 

You can unsubscribe directly on this page from PayByMobile. There is an unsubscribe link where you can enter your mobile number, you get a PIN and can then see/manage the Demon games subscription. I was able to cancel my son's subscription in a few minutes. It costs me a lot at 4.99eur a week since Sept.

Url: https://paybymobile.info/fr/services/demon/BE

Hier kun je demon games vinden en ook contacteren om te stoppen → Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

maar het grootste probleem  is dat volgens berichten hier het daarom niet altijd stopt en dat je ook nog je geldt daardoor niet terugkrrijgt.

@Frdsmet  Ik heb een dossier aangemaakt voor het onderzoek en terugbetaling van deze aanrekeningen . De bevoegde dienst zal je inlichten. Groetjes Luc 

 

Beste Luc,

Enige tijd geleden heb ik een telefoontje van iemand van de "bevoegde dienst" ontvangen om te melden dat ik een creditnota ging ontvangen voor alle onterechte uitgaves betreffende Demon Games.

Op mijn laatste factuur (augustus 2022) vind ik inderdaad een bedrag terug in mijn voordeel t.w.v. 39,91 EUR (ter compensatie van de bedragen van de facturen van juni 2022 & juli 2022), maar het bedrag van 25,47 EUR voor mei 2022 ontbreekt vooralsnog. Wordt dat dan niet terugbetaald? :/

Bovendien heb ik recent contact opgenomen met de klantendienst met de vraag om het bedrag van 39,91 EUR over te schrijven op mijn zichtrekening. De heer die ik toen aan de lijn had, reageerde op iedere vraag geïrriteerd en kortaf (naar mijn mening althans), maar heeft me wel correct geholpen. Hij zei dat ik dit bedrag binnen de 5 werkdagen op mijn rekening mocht verwachten, maar we zijn nu ongeveer twee weken verder en dit is nog niet in orde...

Kan u mij hierbij verder helpen en mij op de hoogte houden aub?

Bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Frdsmet

@tina.b

Ik zit sedert kort ook in hetzelfde schuitje. Vorige week een sms gekregen (eerste?) waarin te lezen stond dan ik al VIER weken een abonnement had bij een games provider voor € 3,99/week. Na enig opzoekwerk en aarzeling dan toch het nummer 080020567 gebeld en het abonnement werd meteen stopgezet. Vandaag, 6 dagen later, opnieuw een sms gekregen… deze keer kon ik 24 u. gratis naar de wrestle club kijken (WTF) en na die 24 u. wordt dat dan automatisch en abonnement voor € 4,99 per week. Nu onmiddellijk een reply met ‘STOP’ gedaan en kreeg dan een automatisch antwoord dat het was stopgezet. MAAR… ik wil dat dit helemaal ophoudt en ik niet telkens een reply moet doen of het 0800-nummer moet bellen. Je hoeft het maar even uit het oog te verliezen en je bent weer vertrokken. Heb daarjuist geprobeerd naar Proximus te bellen… maar na 55, ja vijfenvijftig minuten wachten en luisteren naar muziek heb ik het opgegeven. KAN DIT alles op één of andere manier worden stopgezet, zonder dat de mogelijkheid om een ticket van De Lijn of een parkeerticket uit te schakelen? PROXIMUS DOE HIER IETS AAN!!!

Indien dit probleem blijft terugkeren en er weer zo’n abonnement wordt gekoppeld aan mijn telefoonnummer zeg ik mijn proximus abonnement en volledig pack vaste lijn en TV  op. Na méér dan 20 jaar is het misschien wel tijd om over te stappen naar Telenet.

 

Oh ja, daarstraks ook nog eens naar het 0800 nummer van PM Content gebeld en die verwijzen naar Proximus om de provider van de games te blokkeren… leuk toch… zo de verantwoordelijkheid naar elkaar toeschuiven. 

Ik krijg op het ene gsmnummer iedere week een bedrag van 5 euro voor demon games, nooit aangevraagd. En op het andere iedere maand 7 euro voor strava, al lang stop gezet. Wat kan ik doen? 

Reputatie 7
Badge +3

@Frdsmet  ik heb voor de maand mei opnieuw een dossier aangemaakt. De beheerder ervan zal je informeren ( jou mobiel zit niet op residentieel niveau). Groetjes Luc

Reageer