Vraag

demon games

  • 11 August 2022
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Beste

 

Wij hebben gemerkt dat demon games, zoals bij meerderen blijkt nu, sinds enkele maanden elke week 4.99 aanrekent terwijl wij hier nooit een aanvraag voor gedaan hebben. Graag zou ik willen dat dit meteen stopgezet wordt en eis ik deze bedragen, die mij altijd onterecht zijn aangerekend, terug van demon games. Zouden jullie een klachtendossier kunnen opstellen tegen hen hiervoor?

 

mvg


5 reacties

Indien het nog niet moest gebeurd zijn dan ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@Shana_L  Dag, ik heb hiervoor 2 dossiers aangemaakt om alles na te kijken en om de terugbetaling aan te vragen. Ik heb op beide mobiele nummers beperkingen geactiveerd om dit te voorkomen. Groetjes Luc

Beste ook wij krijgen dut aangerekend op factuur zonder dit te wensen  graag onmiddellijke stopzetting demon games. Klantnummer 610xxxx69

Gsm 0475xxxx63

Mvg

Filip

tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Prox medewerkers komen maandag terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@Filipkelly  Dag, klacht 51293699 is ingediend bij Demon games . U zal op de hoogte gehouden inzake de terugbetaling. Groetjes Luc

Reageer