Vraag

demon games


Raar, ben zeker dat die DEMON GAMES niet aangevraagd werd door mij ; bel vandaag Proximus en men zal het blokkeren …op mijn vraag wat met de onterechte Facturatie word ik doorgestuurd voor een regeling/terugbetaling naar een ander (bevoegd?) persoon en die …verbreekt gewoonweg de verbinding en belt niet terug.Bel dan zelf terug en andere persoon zegt dat er niks kan gecrediteerd worden ; zie net op forum Proximus dat een andere persoon wel gecrediteerd wordt , 
wens dat eveneens onderzocht wordt door Proximus of de acties van Demon Games wel volgens de regels gebeurde (cfrr in ander topic was dit niet conform de wetgeving)


12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@lucW De bel-me-niet-meer-lijst heeft enkel betrekking op commerciële oproepen. Indien je een lopende aanvraag hebt of een probleem hebt gemeld, zal je uiteraard wel worden gecontacteerd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hanne Vdb , @AntonellaD gaat ook voor jou een dossier opstarten en zal je op de hoogte houden! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Hanne Vdb In de antwoordelementen dat ik mocht ontvangen van PM Connect LTD voor de aanrekeningen van Demon Games zie ik dat het welkomstbericht niet is opgemaakt volgens de layout vooropgesteld in de GOF-richtlijnen. Om deze reden heb ik een volledige terugbetaling aangevraagd van de aangerekende bedragen. PM Connect is hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PM Connect (Demon Games) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 20/04/2022 voor het volledige bedrag (inclusief Demon Games) zal moeten betalen en dat je op de volgende factuur opnieuw 4 aanrekeningen van Demon Games zult terugvinden samen met een terugbetaling van alle 8 transacties.
Verder heb ik de blokkeringen voor derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer. Je kan wel nog gebruik blijven maken van diensten zoals sms parkeren of sms ticketing.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Kevin_Mar 

Klachtendossier is opgesteld

De Dossierbeheerder gaat het nodige doen en je contacteren.

Groeten

Tina

 

@HeidiE @AntonellaD 

Hartelijk dank team Proximus voor de snelle en professionele oplossing in deze zaak!

Toevallig ook demon games betaling op mijn factuur gezien. Dan zoek je oplossingen en moet je “stop” sms-en naar een bepaalde 0800 nummer….melding van Proximus dat het niet mogelijk is. En dat terwijl het zelf voorgesteld werd door hen. 🙄🙄

Beste @AntonellaD ,

Hier ook spijtig genoeg ten prooi gevallen van de Demon games fraude. Kan u een dossier opstarten? Geen enkele bevestiging gegeven wat zo ook.

Aan het aantal topics te zien op dit forum iets dat te vaak voorkomt.

Gegevens zijn aangevuld in het profiel.
Ik geloof in een snelle oplossing door het professionele Proximus team.

Vriendelijke groeten,

Hanne

Reputatie 7
Badge +3

@lucW 

@Kevin_Mar 

beste,

vullen jullie in je forum klantenprofiel jullie klantgegevens in?

de betrokken gsm nrs? Dan kunnen we een klachtendossier hiervoor opstellen.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

vriendelijke groeten

Tina

Beste,

heb voorbije week al diverse keren een telefoonoproep gehad van 022354000 ,,echter wanneer ik opneem zegt een automatische stem batik zal doorverbonden worden ….. om dan afgebroken te worden . Terugbellen naar dit nummer kan niet en 080022500 kan blijkbaar niet achterhalen wie of waarvoor men belt ??

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen om een klachtendossier/onderzoek op te stellen.  

FYI: Gelijkaardige klachten op Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@lucW  Ik zie dat er de laatste weken contacten zijn geweest met de klantendienst. Indien je geen commerciële oproepen meer wenst te ontvangen, kan je jouw nummer(s) inschrijven op de Bel-me-niet-meer-lijst | FOD Economie (fgov.be). Groetjes, Antonella

Beste Antonella , ‘t is al erg dat jet het nummer van Proximus moet doorgeven als ongewenste beller …. want stiekem blijf je toch geloven/ hopen ( zelfs na meer dan 40 jr klant) dat proximus je zal bellen met een oplossing …. tevergeefse utopie dusss !

 

 

Reageer