Vraag

decoder terugsturen+terugbetaling 298 eur + 2de tv werkt niet

  • 4 June 2021
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

klant 1111371

hallo

 

kan iemand checken of mijn pogingen van gisteren zijn geregistreerd en mij het ticket meedelen

ben niet gemotiveerd om de case voor een 6de keer uit te leggen als niemand van support reageert op mijn case

kort verhaal

Ik heb voor mijn 80 jarige moeder een proximus telefoon tv en mobiel pakket aangeschaft nadat ze

wegens verhuis geswitcht van telenet naar proximus.

Alles werkte perfect tot 30 Maart

Bij een commercieel gesprek om de bundel verbruik te checken, en omdat ik haar gsm ook in pack wou, werd opgemerkt dat er een technieker moest langskomen rond 1 april om toch nog iets te fixen….

Sindsdien werkt de 2de tv (op wifi) niet meer en kregen we herinneringen om de decoder terug te sturen “in een doos door de technieker achter gelaten,” zonet moesten we 298 eur betalen. Ondanks dat ik met de commerciële dienst had gebeld om dit even op hold te zetten zodat ik kan checken met mijn mama, is dit toch van haar rekening afgegaan

De technieker is op 30 maart ipv 1 april langsgekomen , mijn mama beweert geen doos te hebben gekregen, ik heb 2 modems gezien ter grote van A5 en één decoder, maar niets dat ontkoppeld was en ook geen doos.

oplossing

Kan er een technieker langskomen, de interventie was gratis zei de call agent gisteren, om de 2de tv te fixen?

Kan de 298Eur, een grote som voor een gepensioneerde, worden terug gestort?

En kan iemand de eerste call agent uitleggen van gisteren, dat mijn moeder laten inbellen om haar verbale goedkeuring te geven om op het probleem te kunnen oplossen, niet de gewone proximus procedure is.

note: mijn mama heeft geen iPad, smartfone, internet, neemt niet op en kijkt niet terug

mvg

kurt


0 reacties

Geen reactie

Reageer