Vraag

deactivatie

  • 26 November 2022
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Hoi,

Op 25 oktober is er bij mij een nieuwe installatie geplaatst , men vertelde me aan de telefoon dat ik niks hoefde te doen en dat de installateur alles zou meenemen van oude apparatuur ... deze mocht ze echter niet meenemen en moesten via retour labels verzonden worden , hij zou de labels laten mailen ... dit gebeurde niet en ik kreeg een rekening van 298€ voor de oude apparaten , ik heb zelf die labels opgevraagd en de apparaten verzonden heb bewijs van de post en van proximuswinkel dat apparaten in hun bezit zijn , toch eist proximus dat ik betaal voor al eer dat ze terug deactiveren , bij mijn weten is proximus hierbij in de fout gegaan door me ten 1e verkeerde informatie te laten geven door dienst afspraken en ten 2e door nalatigheid van de installateur , een creditnota wil men niet maken omdat ze via de winkel een mail gestuurd hadden met de vraag om deactivatie omdat de apparaten terug gebracht zijn , proximus gaat dit mailtje behandelen als een klacht waardoor activatie niet kan en ik dus eerst 298€ moet betalen ?? Als ik betaal welke garantie heb ik dan dat ik mijn 298€ nog terug zie na het behandelen van de zogenaamde klacht ? 

Iemand een oplossing hiervoor? 

Zit al bijna 3 weken zonder aansluiting en ik ga opnieuw een aantekening krijgen terwijl er geen diensten geleverd zijn door hun fout


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jirri Het bedrag van 298EUR is gecrediteerd en alles zou vandaag terug gaan werken.

 

Groetjes,Joel

3 weken al zijn al mijn diensten gedeactiveerd, geen enkel factuur staat nog open enkel dat van de oude apparatuur die men aangerekend heeft maar waarvan ik bewijzen heb doorgemaild dat ze sinds 18 november in het bezit zijn van proximus , ook proximus zelf heeft dit op papier bevestigd , men heeft gezegd we gaan dit snel oplossen ... gisteren iemand aan de lijn gehad van marketing die zei men belt u op binnen de 4 uur en dan is dit opgelost want dit heeft hoogste prioriteit ... nu 20 uur later nog niks gehoord ... iemand deactiveren is blijkbaar moeilijker dan terug activeren .

Vraag me af wanneer dit opgelost is 

Ik zou gewoon afwachten op de reactie van de PX forummedewerkers hoe zij het probleem kunnen aanpakken en oplossen.

Hoi Martin 

Ja ik begrijp het niet , ik ben al uren kwijt aan de telefoon hiervoor en al 4 keer in de px store geweest om een oplossing te vinden, is het dan zo moeilijk om een creditnota te maken en terug te activeren? 

En omdat een winkelmedewerker een mail gestuurd heeft naar px met de vraag om te deactiveren omdat ik het nodige gedaan heb gaan ze het behandelen als een klacht ?? 

Dit kan maandag door iemand van de PX forummedewerkers verder geëscaleerd en daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag. 

Reageer