Beste PROXIMUS ,
Gisteren ontving ik zowel mail als sms van proximus. Ik heb twee verschillende betalingsinformatie e-mails en sms ontvangen in twee dagen tijd.
Factuur betalingsinformatie: nr 7302576173 en bedrag 284,40 EUR. Ik denk dat er zeker een fout zit in deze informatie.
Mijn normale factuurbedrag: EUR 35,99
Ik zou graag willen dat u deze fout zo snel mogelijk corrigeert.
Met vriendelijke groeten
Yunus YUCEL
Dag
Alleen het mobiele klantnummer is van mij, de andere is niet van mij. Ik hoop dat u deze fout zult herstellen.
Alvast bedankt
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.