Vraag

De factuur is niet correct!

  • 13 March 2023
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Beste PROXIMUS ,

Gisteren ontving ik zowel mail als sms van proximus. Ik heb twee verschillende betalingsinformatie e-mails en sms ontvangen in twee dagen tijd.
Factuur betalingsinformatie: nr 7302576173 en bedrag 284,40 EUR. Ik denk dat er zeker een fout zit in deze informatie.
Mijn normale factuurbedrag: EUR 35,99

Ik zou graag willen dat u deze fout zo snel mogelijk corrigeert.

Met vriendelijke groeten
Yunus YUCEL


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Yunus YUCEL de foutieve info werd aangepast, onze excuses voor het ongemak! Groetjes, Heidi

Alleen het mobiele klantnummer is van mij, de andere is niet van mij. Ik hoop dat u deze fout zult herstellen.
Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

@Yunus YUCEL  Met het email wat je achterlaat onder je profiel vind ik 2 klantnummers..1 proffesioneel en 1 met enkel een mobile. Mobiel klopt..dit is 35,99 maar met het klantnummer met een BTW nummer staat er het aangehaalde bedrag open. Factuur van 9/3/2023 Groetjes Luc

@Yunus YUCEL Als je kijkt op http://myproximus.be staat er daar ook een openstaande factuur voor dit bedrag aangegeven.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer