Beantwoord

Dataverbruik overschreden: zoon 15 jaar moet 300 euro betalen

  • 9 January 2018
  • 7 reacties
  • 299 Bekeken

Kan dit? Hoe is dit mogelijk? Terwijl hij wel melding kreeg dat zijn verbruik beperkt is tot 60 EUR per maand en dat hij moet wachten om verder te surfen of naar 080022800 moet bellen. Dit klopt toch niet!
Is er dan geen enkele bescherming? Hij heeft nog een oud abonnement +15.
icon

Beste antwoord door LorentzV 16 January 2018, 13:42

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Lies,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen
tel.nr 052375072
klantnr. 3670517
contactnr. 0474831708

Het gaat over de factuur van 4 januari.
ondertussen heb ik ook een ander item:

Er werd mij een brief toegezonden dag ik wifi bridge zou aangevraagd hebben. Dit klopt niet .
ref R0000001100006K921-1
volgens de brief zou het materiaal geleverd worden in de wouter Haecklaan 1, 21OO Deurne. Dit adres is me volledig onbekend.

Lies
Reputatie 6
Badge +3
Dag Lies,

Het had inderdaad geblokkeerd moeten worden, maar door een technische storing vrees ik dat dat niet gebeurde. Dit laat ik dan ook onderzoeken door de bevoegde dienst zodat deze kost dan wegvalt en dit vermeden kan worden in de toekomst. De Wi-Fi bridge lijkt me in combinatie te zijn met de korting die jij krijgt van de werkgever. Kan je even nagaan of dit een standaard gratis toevoegsel is bij het aanbod van de werkgever?

Groetjes,
Lorentz.
Beste,

Dank voor dit positieve bericht.
Hoe wordt dit verder afgehandeld? Ik heb een domiciliëring.
Onze werknemers zijn niet inDeurne gevestigd en zijn bij een ander telecombedrijf.
Groeten
Lies
Reputatie 6
Badge +3
Het dossier wordt behandelt door een speciaal team waardoor de factuur momenteel gepauseerd staat. Zij nemen contact met jou op in verband met het resultaat en de kredietota, waarna jij dan de restwaarde betaalt van deze factuur.
Ik zie dat jij een Pack For Employees korting hebt via het bedrijf waar jij voor werkt? Ik kan enkel aannemen dat de Wi-Fi bridge zo bij het order zou zijn toegevoegd, aangezien dit anders betalend zou zijn en eigenlijk nooit standaard erbij wordt gezet.

Groetjes,
Lorentz.
Kunnen jullie zien welk bedrijf dit voorziet? Is dit via Mijn werk (onderwijs) of dat van mijn man? (krant: De Standaard)
Reputatie 6
Badge +3
De account staat op jouw naam, dus Sint Pieterscollege is de betrokken partij. Groeten. Jan

Reageer