Beantwoord

dataphone

  • 15 August 2021
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb de aanvraag al via de winkel gedaan .

Maar tot nu nog geen antwoordt gehad hoe en hoeveel moet ik nog betalen om dit contract te stoppen van mijn data phone  ik gebruik namelijk de 2.5 gb niet en vind het nogal prijzig om dit samen met mijn gewone abonnement te hebben .

Als het mij nu niet lukt hoe dit moet is het simpel dan stap ik op met mijn drie abonnementen .

icon

Beste antwoord door Luc.M 19 August 2021, 12:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat de Prox forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.
 
PS: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.

TBI: dataphone optie loopt automatisch af na 24 maanden
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/een-abonnement-gekoppeld-aan-een-toestel-wijzigen-of-stopzetten.html     &   Aflossingstabel | google search


Opgelet! Als u uw DataPhone-optie stopt (of wanneer dit automatisch afloopt na 24 maanden), dan beschikt u niet langer over de data die bij deze optie hoort.
 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

AfschrijvingProximus~2017-11-13-08-19-40~cache.pdf

Reputatie 7
Badge +3

@ks1  Dag, de restwaarde staat op 416,75 euro. Dit contract loopt af op 26/10/2022. De Dataphone is eigenlijk je afbetalingsplan voor dit toestel.

Groetjes Luc