Vraag

Contractbreuk

  • 23 June 2018
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Graag z.s.m. reactie op mijn klacht nr. 34503488 en andere mails.

Zoals enige tijd geleden meegedeeld werd er onrechtmatig 452,46 € 'verbrekingsvergoeding' van mijn bankrekening gehaald door toevoeging van het Pack Minimus (Internet + TV) aan mijn bestaand gsm abonnement. Er zou iets misgelopen zijn met de "joint offer".

Mij werd er beloofd dat ik 452,46 € terug zou ontvangen, maar niemand lijkt nu bereid te zijn om dit op te lossen.

Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.



Volgens uw collega zou het dossier 33239987 nog open staan sinds 10/03/2018. Tot op heden heb ik hierover - ondanks mijn verschillende mails/contacten - geen antwoord mogen ontvangen, van niemand. Ik wacht al heel lang!!! Ondertussen sturen jullie wel vervaldagberichten door!

Zie factuur 183000306902 die jullie geïnd hebben.

Graag zou ik het geld eerst terugkrijgen.

Bedankt om het nodige te doen.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

uw dossier nr 34701658 ( betreffende terugbetaling) is nog in behandeling. De bevoegde dienst zal u nog zelf terugcontacteren hierover.

Groeten,

Akhi
Bedankt Antonella.
Ondertussen nog niets gehoord. Graag tijdelijke stopzetting van de inning van de facturen 6835126249 + 6837078557. Totdat dit probleem niet is opgelost, ben ik niet van plan om te betalen. Dank u.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Servet,

Ik heb je bericht doorgestuurd naar de dossierbeheerder met de vraag om zo snel mogelijk contact met jou op te nemen.

Groetjes,

Antonella

Reageer