Vraag

Compleet fout bezig bij proximus

  • 18 October 2018
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Beste,
Na 11 keer bellen met jullie, 3 techniekers langs te sturen, een klacht op dit forum en een mail aangaande de correcties, slagen jullie er nog steeds niet in de 2 packs die wij hebben correct te registeren. Om maar even te zeggen dat ik zulk amateuristisch geknoei KOTSBEU ben!
Gevolg: foutieve packs, niet de juiste promoties, technieker aangerekend voor iets dat niet werkte
en foutieve factuur. Om maar even te zeggen hoe goed jullie bezig zijn.

2 reacties

Oeps, zelfs nog vergeten te vermelden dat we eerst nog in de proximus winkel in Herentals zijn langs geweest. Daarna is het al helemaal fout beginnen lopen. Inmiddels een maand verder, als ik andere topics lees op dit forum, zal ik ofwel nog 5 maand geduld moeten hebben, ofwel overstappen op een andere provider.
In de proximuswinkel van Mortsel is het niet veel beter gesteld. Begin juli had ik daar een abonnement genomen van Norton Security 5 als optie bij het tuttimus pakket. Op de website stond dat activatie direkt kan gebeuren eens het abonnement genomen. Nochtans lukte dat niet bij mij: ik kreeg steeds de melding dat abonnement geannuleerd is. Ik meldde het probleem aan de proximus medewerker in de winkel.en die zei: het kan 24 u duren vooraleer de aktivatie echt funktioneel wordt ; een week later nog steeds hetzelfde probleem. Terug naar de proximus winkel ; de bediende kon mij niet helpen. Ik vroeg haar dan of iemand van de technische dienst mij kon contacteren. Ja zei ze, vannamiddag om 15 uur zal u opgebeld worden.
En inderdaad om 15 uur op een zaterdagnamiddag werd ik door Proximus opgebeld, ECHTER HET WAS EEN INGESPROKEN BANDJE MET TEVREDENHEIDSENQUETE.
Mij zien ze nooit meer terug in die Proximuswinkel van Mortsel. Incompetent en schandalig hoe ze de klanten bedotten Ik heb het activatieprobleem uiteindelijk zelf kunnen oplossen door hier op het forum te zoeken naar de oplossing (want ook andere klanten hadden dit probleem).Maar de klantendienst en die verkopers in de proximus shops weten van niks.

Reageer