Vraag

compensatie wegens geen internet , tv en telefoon

  • 4 December 2019
  • 5 reacties
  • 1065 Bekeken

Na zaterdag bijna de hele dag plus dan zaterdagnamiddag en zondag zonder internet , tv en telefoon gezeten te hebben waren wij verplicht om te telefoneren  via onze smartphone ( extra kost dus) tv en internet moest allemaal via de smartphone , dus extra data verbruik ( weeral extra kosten ) ik vind dat er toch iets mag tegenover staan we betalen al genoeg of zijn ze nog op zoek uit hoeveel cijfers het loon van de nieuwe CEO moet bestaan 


5 reacties

TUI: compensaties kunnen zeker aangevraagd en bekeken worden nadat de problemen opgelost zijn.

Volgens  mij ( hoop ik ) zijn voorlopig de problemen , maar met al die werken hier weet je maar nooit. Wat is een TUI compensatie ?

TUI = Ter Uwe Informatie :relaxed:

Ok , dank je wel 

Reputatie 7
Badge +3

@lucaelbrecht 

 

Beste,

we hebben hiervoor dossier 43919060 opgemaakt. 

De dossierbeheerder zal nagaan in welke hoedanigheid de storing is ontstaan en vervolgens wordt je vraag voor compensatie besproken.

vriendelijke groeten,

Tina

Reageer