Al mijn instellingen staan in het Nederlands, toch krijg ik facturen en mails in het Frans, waarom en hoe dit voorkomen?
Dag
Dank u. Vriendelijke groeten Phil
Hallo, ik heb nog geen nieuwe factuur gekregen maar wel een promo SMS natuurlijk in het Frans. Zelf ben ind. eng. en programmeur analist ABAP. Dat een bedrijf als Proximus de taal voorkeur van zijn klanten niet onder controle kan houden in hun databank is op zijn minst bedroevend te noemen. Mvg Phil
Beste,
intern staat hier alles op Nederlands ingesteld.
we gaan horen bij externe kantoren die promo verzenden. Excuses.
Groeten
Tina
Ik heb zojuist mijn My Proximus account vernieuw , ik krijg 2 mails in Nederlands en 1 in Frans! Het zit nog altijd niet goed.

Vandaag een sms’je van Proximus, in het Frans !?

Het is op het nummer dat in mijn profiel staat! Mvg Phil
Uw collega heeft 14 dagen geleden reeds gecontroleerd en toen stond ook alles in het Nederlands, 14 dagen later krijg ik nog berichten in het Frans. Het is niet het feit dat de boodschappen in het Frans zijn die mij ergeren het is eerder dat Proximus mijn gegevens deelt met derden en zowel hun eigen data als die van derden niet meer onder controle heeft! Mvg Phil
Al mijn instellingen staan in het Nederlands, toch krijg ik facturen en mails in het Frans, waarom en hoe dit voorkomen?
inderdaad, dat heb ik ook. ze hebben het aangepast zeggen ze en de volgende mail is inderdaad terug in het frans, wat een prutsers, hoe moeilijk kan het zijn.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.